The Sunday Shopping...


Paljettleggings BikBok 399 kr

Vad duktiga ni är på att gissa!
Självklart var jag på jakt efter The Paljettleggings och hittade tillslut ett par i Small. Skam den som ger sig!
Tyvärr så prövade jag dem inte i butiken och tyvärr så är de lite stora..damn..men så j**la snygga så jag tror jag behåller dem ändå. Men varför finns det inte XS?
Ni ser ju med egna ögon att dom liksom korvar sig..aja..kommer säkert kunna användas ändå!




Flury Fake  199 kr BikBok
Mysig och gosig "halsduk"som inte är grå utan mer brun i det verkliga livet!
Toppen att använda under jackor och kappor som har "låg krage" så slipper jag frysa när jag swichar fram i snålblåsten på morgonen med Elliott på pakethållaren;)

Vad tycker ni om min fynd?
Har du shoppat något kul under weekenden?♥

55 kommentarer
Emma

Dina fynd är verkligen snygga:)

JONNA

sv; hihi ja, det är jätte spännande! ;D

Maria

Mmm jag hade gärna burit det =)

Kim Von J

Älskar päls!



Ha en bra kväll!

Kram KiM

Emelie Elisabeth

Vem gör inte det, supergod mat! :) /ems

mamma monica o baby felice

Tack :)

Meela

Gillar byxorna, höll i ett par själv igår men det var sååå lång kö till prov rummen så hänge tillbacks dom. Skall nog ta mig en sväng här snart igen för att se om dom är något för mig !

Sassy

Du kommer att vara så snygg i paljettben och med päls runt halsen!



kram

hanna

va gullig blogg

matilda

sv: tack så mycket! :)

kolla gärna in min blogg fler gånger! :)

Cryingsun

Fin päls.



Hittade http://www.seip.se tjäna pengar på parfym, hudvård, hygien och kläder!

Angelique

Klickade hem diorshow blackout :)

Tiara

Ja en varm och snygg mössa

i beigegrå nyans, love it.



Kram!

Li

Snygga paljettleggings:)! Skulle också vilja ha sådana men tror att jag skulle behöva XS.



Ha en bra dag imorgon!



Kram

Sanna

Fina fynd =)

sadia

snygga fynd! paljettleggingsen var häftiga ;)

Linda/ Fröken SÖTSUR

Grymt snygga leggingsen. Tycker de var snygga trots korvningen, men et kanske är obehagligt. Ha en härlig måndag!

Dress Like a Princess

Ååh vad kul att du fick tag i dom gumman! :) Så snygga så

stina

vikken mysig halsduk :)

Cecilia

Gillade pälsen! Har varit ute efter något liknande, men har inte hittat i någon av butikerna jag varit inne i.. Trist! Jag skulle nog inte passa i paljettleggings, men du klär ju för tusan i vad som helst! :)

saraa

jätte fina! du har väll inte missat bik boks snyggaste fynd. Paljett kläningen i silver.

rebecka

snygga leggings

Karin

superheta!

Julia

jag tycker personligen inte om sånna saker, men det är min smak. Men dom passar säkert till dig jättemycket :) Kul med shopping

Sofie

Jätte fint! förstår att du e nöjd, själv så har ja inte råd så jag håller mig ifrån shopping :D kram kram

Hanne

Jeg elsker pels-halsduken:) Jeg har faktisk ikke shoppet noe i helgen, det må være første helgen på lenge;)

Marika

Riktigt bra fynd de =)

Mimmi

så snygga leggings!

Sassy

Jag är övertygad om att du kommer att rocka i dem!



Ja, jag och Maria har det alltid adorable tillsammans!

krma

Nadja

guuud vilka coola leggings..o jag hatar egentligen leggings

fia

ja då jag har shopat en jacka på wear it och en te mugg på duka ,och mössor på polarn och pyret till lilleman och jeans till stora grabben på jack and jones , fast jag skulle vilja gå runt mycket mera ,vart bara det nödvändigaste . halsduken va jätte fin . jo jag köpte en cardigan på gina me .

önskar dig en toppen måndag .

amanda

snygga leggins! alltid kul att kunna sticka ut från mängden för en gång skull :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

de leggingsen är så fina!

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Superfina leggings!!

Dress Like a Princess

Jag ska nog överleva, nu har ju snart halva dagen gått :) Weii!

sandra

paljettleggingsen är skit snygga, kollade också på dom igår :)

jenilita

snygga leggins vill med ha sånna!!!!



Ja man blir så jävla less på dom.. Det värsta e la att folk kommer sluta att lita på organsisationer o inte skänka pengar mer,, man har ju hört om andra som bluffat men Rosa bandet trode man ju På till 100%.. ha en bra dag

lena

snygga leggings;p

Nitania

Härliga fynd ju!

-

Ett tips till dig. EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

HANNA

snyggt!

Jonna

svar: tack så mycket! detsamma :)

anna

hehe, vad jobbar du med? :) Vart har du köpt dina uggs?

marie

ja, och det var tur vi var där för nu är den slut :)

Anja

Åh, jättefina saker! Jag letar efter fuskpäls just nu faktiskt.

ida

Hej. Du har blivit nominerad till Veckans blogg. För att se tävlingen, använd länken: http://karlssonida.blogg.se/2008/november/veckans-blogg-v45.html



Lycka till!

Josiee

va roligt då håller jag tummarna:)

' j ea nn y

sv: hehe tack så mkt :)

fin header du har :)

Rebecka

åååh vad snygga paljettleggingsen är (!!!) :D

www.alexandrastyle.blogg.se

Wow läckert köp, well done!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

HannahSthlm

Tack allihopa! Kul att ni gillar dem,de får stanna!:-) Kram!

Erika

Jag har kikat efter leggingsen men hittade dem inte.

Nina

Finfina fynd! Så snyggt med fejkpäls =)

a

de finns i xs, såg gråa på bikbok och det fanns xs i dem, men de svarta var slut, jag fick själv köpa small, men de är ju så jäkla långa med..

nicole,

älskar fakepälsar. det är snyggt och ja. paljett leggins är också snyggt. bara det inte blir för mycket ;)

Mia

Härliga uggs!



Kram Mia