The 13 of November (still...)

Gör: Just just just nu så skriver jag ju faktiskt här....
Ska göra :Svara på mess och mejl och kika ut vad jag ska ha på mig imorgon...gäsp!
Äter: Inte äta mer idag.
Dricker:Loka Citron.
Status:Alive!
Saknar:Pass på den!
Dagens bästa:My new rosa lilla darling. Show u later!
Dagens sämsta:Varför är alla roliga event när jag är i Thailand lr måååste packa?
Dagens bild:Fick denna bild på mig skickad till mejlen idag..ha ha..klart den får bli dagens bild! 
   :
   
   
   
26 kommentarer
Sophia

Hur står det till med dig idag då ?:)

HannahSthlm

Sophia: Jodå..jag lever..helt ok:)!

Ammii

Söt bild! :)











KRAM/AMMII

JIM

Hej, hoppas du haft en bra dag? :)

Vad ska hon hitta på i helgen då?



kram Jim

Nergårds-Emma

Fin bild! Du är så vacker!

Emelie

Vinn puder (ett jätte bra sådant), gå in på min blogg för mer info =)

HannahSthlm

Ammii och Emma: Tack snälla! Vad glad jag blir!:)



Jim: Jodå,,helt ok dag.Min förra helg var ganska vild så denna kommer nog mer gå i lugnets tecken med trevligt sällskap:)!



Karin

snyggingbild;D

Emma Andersson

Haha, se det från den ljusa sidan - vilket event kan nånsin bli bättre än Thailand? Hur länge blir du borta i Thailand? Kommer du att blogga då?

Jessica

Fashion Hannah, cool bild och jag ser nog lite Pernilla Wahlgren och Titiyo..hahah

Anna

Grym bild!! :-D

Camilla

Så søtt bilde :)

delinda

lovely bild på dig snygging ;) kraaam

L o t t i i i z z

Fin bild :D Allt bra med dig?

Fredrik *Frisören

fin bild.. ska sova nu godnatt!

Emma

Härlig bild:)

XochY

Ojoj...

sara

härlig bild=)

Danne G

Checka in dom nya kläderna fårn volcom på

min blogg! =)



deegee.blogg.se



/danne med bloggen som får dig att leva

Nina

Åh spännande att se din nya darling =)



Ha en fin dag.

stina

när ska du till thailand?

Nina

härlig bild :)

Julia

In da club ;)

Jossi

Fin bild! :D

HannahSthlm

Emma: Ha ha..nej..inget event kanske kan mäta sig med Thailand;)! Jag har planerat semester med mina nära & kära ..dvs. ingen blogg over there..men man ska aldrig säga aldrig..jag kanske ändrar mig:)!



Stina: Jag åker nästa Fredag, en vecka idag..Whiii!:)



Carita

Loka citron i mitt hjärta <3