Tävling! Vinn Skincare från Apoliva!


Apoliva's produkter är noga utvalda och säljs endast på Apoteket.

Jag känner mig riktigt generös idag så jag har beslutat mig för att nu lotta ut två produkter från Apolivaserien till er!
Det är ju faktiskt er förtjänst också att jag får så mycket roliga produkter hemskickade!

Nu vill jag dock veta vad jag kan göra ännu bättre med denna blogg.
För att vara med och tävla så lämnar du enkelt en kommentar vad du tycker om bloggen, vad du vill läsa mer eller mindre om ,vad som är bra resp. mindre bra osv.
Konstruktiv kritik är nyttigt så var inte rädda för att framföra era åsikter!

Du är med och TÄVLAR om:

Nattcreme ur Apolivaserien ,Värde 65 kronor
"Den här cremen revitaliserar och återfuktar ansiktet på ett skönt sätt under natten. Den innehåller återfuktande hyaluronsyra och glycerin samt skyddande Vitamin E. Cremens mjukgörande egenskaper kommer från vegetabiliska oljor som tex. rapsolja"

Dagcreme för normal/torr hy ur Apolivaserien ,Värde 59 kronor
"En ansiktscreme som är speciellt framtagen för torr hudch gör att huden behåller sin mjukhet och spänst. Ansiktscremen är baserad på milda och välbeprövade ingredienser. Innehåller bla. glycerin och panthenol som är fuktighetsbevarande och mjukgörande rapsolja. Innehåller ävan antioxidanten Vitamin E som verkar skyddande"

APOLIVAS PRODUKTER ÄR NOGA UTVALDA OCH SÄLJS ENDAST PÅ APOTEKET.
Vill du läsa mer så besök gärna Apoliva's hemsida.


Regler:
Lämna en kommentar med åsikter/önskemål angående bloggen.
Skriv i din kommentar om du önskar vinna nattcremen eller dagcremen.
ALLA kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Har du en blogg får du gärna tipsa om min Apolivatävling men det är inget krav!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Tävlingen avslutas Söndag den 16/11 kl 23.59.
Två vinnare kommer slutligen dras och presenteras Måndag den 17/11.

Lycka till och Tack för din åsikt!♥
67 kommentarer
spiderchick

sv. jamen visst! om jag träffar ngn jag inte vill hälsa på är luvan skitbra att gömma sig under!

Evelina

Jag skulle tycka att det vore roligt med lite mer skönhetstips :) Jag vill vinna dagkrämen om jag blir den lyckliga :p



[email protected]

Sari

Hej! Är rätt nybliven läsare av din blogg, men fastnade för den för ett tag sen. Så har ju ingen jättekoll ännu, men mer skönhetstips, hudvård vore najs. Samt få veta vilka favoriter du har vad gäller smink, hudvård, kläder osv.. Skulle gärna vilja ha nattcremen hemma hos mig :)

nadja

jag är med och tävlar :)

Emma

Hej Hanna! Jag provar att tävla om; nattcremen! :D

Victoria

Men då måste du börja titta på det :) det är riktigt bra!



Tack detsamma! :)

marita

lite skönhetstips är alltid kul.ska vara budget och lite lyx så att alla kan ta del av tipsen.skulle gärna vinna dagcremen.hoppas det kan vara till hjälp.

Sofia

- där är 48 minuter kvar men än så länge leder jag :D



Jag är med och tävlar, vill gärna vinna dagkrämen!

Det jag skulle vilja läsa mer om i din blogg är skönhetstips. Att du tipsar om bra hudkrämer, bra sminkmärken och kanske bra styling tips för håret

Smilla

jag tycker att den är bra som den är. fortsätt så här.

om jag har tur och vinner vill jag gärna ha nattkrämen.

Att ha det gott

Jag tycker inta att du ska ändra på något Den är BRA som den är

Jag vill vinna nattcreme Tipsar hos mig

SARA SOLVIK :)

Vad lyssnar du på för musik? :)

JESSICA

Jag ser dig som en tjej som har koll på saker.

Så kanske hårtips, sminktips och klädtips :)

Jag vill gärna vinna dagcreme :)

Pernilla

jag tycker din blogg är bra, och det är så roligt att du alltid har en massa nya tävlingar när man kikar in!



Jag skulle vilja vinna dagcremen!

Li

Hej!



Din blogg är en bra inspirationskälla och uppiggande:)! Jag tror att jag har läst någon stans att du är utbildad make up artist och då vore det kul med lite sminktips som tex hur man lägger en bra festmake up...



Ha en bra kväll!



Kram

Alexandra

Vilket fint pris!

bella.l

jag gillar att du har så många tävlingar och sen läser jag andras kommentarer,kul.skulle jag ha tur med mig vill jag vinna nattcremen.

NELLI

Thnx! :D



Oh, du ser ut och vara modell. Jättesöt är du.

Kram.

Bantarbritta

Jag vill gärna vinna dagkrämen!



Skulle gärna vilja läsa liter mer djupa inlägg om mer allvarliga ämnen också. :) Annars tycker jag din blogg är bra som den är!

fanny

skulle vilja vinna nattkrämen:)

Lojs

Jag tycker ju egentligen att det redan är bra här, men jag måste anstränga mig lite till...



Håller med några föregående skrivare, lite skönhetstips och sånt mår ingen dåligt av! :)



Om jag har tur så vill jag ha nattkräääm! :)

Jessica

Roligt när du har tävligar :)

Amina

Jeg vil gjerne vinne dagkremen :)

Eva-Marie

Hej! Hm...är s svårt att ge kritik...och jag har verkligen inget direkt som jag kommer på. Det enda jag tänkte på nu när jag bläddarde runt lite var att det kanske vore mysigt med lite mer färg i bloggen=) En lite mörkare höst/vinterfärg kanske? Annars tycker jag bra om vad du skriver, dina tips och tävlingar. Något som iaf jag uppskattar är tips på snygga kläder eller hud/hårprodukter som plånboken för normala människor klarar av=)



Om jag skulle vinna tror jag att nattkrämen passar min livsstil bäst=)

jsnjsn

Jag vill vara med i tävlingen och tar den som jag kanske får, dag eller natt spelar ingen roll inte

Jossi

Sv; Tack så mycket det ska jag ha! :D Det får du också ha! :D

anna

Din blogg är redan så bra :) Jag tycker om att läsa tips på mat.. vad lagar du när fantasin är borta?



Jag vill vinna.. men det spelar ingen roll vilken kräm, jag blir lika glad ändå!



Kram

Sandie

Vad snällt av dig =) Jag har inga speciella åsikter, jag kikar mest in då och då för att kolla läget =)

SANIBO

Ja, jag är ju galen i musik. så lite mer musik i bloggen hade vart nice.



Nattcremen skulle passa mig bäst. thanks sweet.

Ronja

Jag vill vara med :)

Jag tycker också att det skulle vara kul med lite musik i bloggen :)

Jag skulle vilja ha nattcremen ..

Ska länka i min blogg :)

Carita

Jag läser gärna om dina favoriter :) Inom det mesta!



Jag länkar: http://djurtant.blogg.se/2008/november/fler-tavlingar-1.html

Och skulle vilja vinna dagcreme.

REBECCA.S

Jag tycker att de skulle vara roligt att läsa mer om skönhetstips, hemmaspa, egna masker/inpackningar, lite om sånt man kan pyssla med hemma nu i höstmörket!

Skulle vara perfekt :)



Om jag vinner, skulle jag vilja ha Nattkrämen :)



Anonym

Hittade nyligen hit via en annan blogg. Gillar den rosa bakgrunden, särskilt mönstret.

Gillar hur du har med produkter som både är billiga och lite roliga superdyra saker.

Dagkrämen skulle sitta fint här hemma.

JOSEFIN

Älskar krämer :)

Är faktiskt första gången jag är inne här :)

Katja

Jag tycker din blogg är toppen! Kanske en liten uppfräshning av designen såhär inför jul? :)



Jag skulle vilja ha nattkrämen om jag vinner.

maria

Jag älskar akut-tips av olika slag: typ ful hårdag, stor finne, vad gör man osv.

maria

Jag älskar akut-tips av olika slag: typ ful hårdag, stor finne, vad gör man osv. Skulle vilja vinna dagcremen.

© A N N I S P A N N I S

Dagcremen :)



Lite mer kort på dig :D

MiaH

Jag har inte följt din blogg så väldigt länge och det jag har läst tycker jag om den precis som det är! Om jag ska ge något önskemål så vore det nog att du postar ännu fler foton. På ditt vardagsliv, dina klädinköp, och ännu mer skönhet, jag ÄLSKAR att pyssla om mig själv och vill gärna bli tipsad om bra nya produkter. Sen är jag en julgalning också, så du får gärna börja tipsa om massor av bra julklappar! Om jag har turen att vinna så önskar jag gärna nattcrèmen. (Jag har en Apoliva dagcrème och är supernöjd, bra pris och det känns som att man alltid kan lita på Apotekets produket!)

Lotta

Jaa, då tjatar jag om detta igen då...;)

Älskar när du lägger ut outfits på dina killar! Som mamma är man ju lite intresserad av detta. Dock förstår jag om killarna INTE tycker att detta är så kul men, men...

Sen skulle det vara jätteroligt om man fick se din inredning/ lägenhet! Men det kanske blir lite FÖR privat eller?

Inte lätt att komma på något som är dåligt med din blogg iallafall. Den är absolut min favorit! Kram Lotta

Lina

Jag har läst din blogg i ett par år nu och gillar nästintill allt du skriver om. Gillar inläggen "Hiss eller diss" extra mycket, också har du ju så många roliga tävlingar :) Kanske är det dags att byta design till ett lite mer vintermysigt tema? Dagcremen vill jag ha om jag vinner, skulle passa min torra vinterhaka perfekt!

Jessica

Jag tycker du har en bra balans mellan olika ämnen i din blogg!

Jag vill gärna vinna en dagcreme!

Nanna

Jag vill gärna vinna nattcremen.

Din blogg är bra tycker jag. Det skulle kanske räcka att man får kommentera att man är med i tävlingarna i ett inlägg. Mindre jobb för dig också när du ska lotta!

Susanne

Jag tycker din blogg är bra som den är, lättläst!!!!

Kanske kanske den har lite lite för ljusa färger, om man nu måste kritisera,...vilket jag egentligen inte gör. Det är kul när du lägger in lite bilder från privata livet, sånt får du gärna göra mera.

Skulle också gärna vilja ha lite skönhetstips,...du vet det där lilla extra som gör det!! Typ festsminkning, eller något liknande!

Har jag tur så vinner jag jättegärna dagcremen!

Kul att du har tävlingar, vilket ju givetvis lockar många till din sida!

Linda

Ohh vill vinna nattcremen:) Kanske lite mer hemma-hos-bilder..:) Kul o se hur folk har det..med detaljer o så:)

Sandra Nordin

Jag gillar din blogg. Förändra inget!! :-) Vill gärna vinna nattkrämen. ;D

anneli

Jag gillar din blogg skarpt och kan inte komma på så många saker som skulle kunna förbättras. Möjligtvis lite fler bilder där man får se hur du bor osv :)

Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha dagcremen då den behövs för min redan vintertorra hud! :)

lollo

Hej!



För mig ser bloggen lite skum ut, kategorier etc. kommer nedanför kommentarsrutan och det tycker jag känns lite fel. Så det kanske du kan ändra.



Jag vill ha nattcremen.

Jenny

riktigt kul att du har så mkt tävlingar i bloggen :)

jag skulle vilja vinna dagcremen.

giulia

Du har en bra blogg, hmm kanske ändra lite på designen på bloggen.. så det inte blir så jobbigt att klicka tillbaka till startsidan p din blogg den är liksom längst ner ! haha =)



Det är roligt att du har en massa tävlingar det vore nog roligt på lite smink tips, hur du sminkar dig och så kanske aa restips =)

Ninni

Jag är ju tokig i smink och sånt så när du skriver om sånna saker så läser jag väldigt noga! Gillar även utlottningar. Fast det är kul att se dina söta killar också, har ju två egna och det gör ju att intresset för goa småkillar finns! :-)

Amanda

Det skulle vara väldigt roligt om du skrev lite mer om skönhetstips ohc stylingtips för håret och lika några fina sminkningar (=

gärna med gansaka låg budjet också :)

din blogg är redan väldigt bra som den är också (:



jag skulle gärna vilja vinna nattcremen (:

En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/apoliva.html



Jag skulle vilja läsa mer om dig/er privat och gärna se mer inredningsbilder



Ha det gott

Annika

Jag tävlar om båda men nattkräm är kanske det som krävs mest i mitt fejs.

Tycker att det har läget under kontroll lixom svår o säga mera

Carola L

Jag vill helst ha nattkräm - det skulle kanske hjälpa mig tat se ut som folk s



Jag gillar ju din blogg och har följt den ett tag nu - jag gillar blandningen av allt i den! Jag tycker att du ska fortsätta som du gör jag

LIFE BY Marielle

Vad perfekt! Jag är i stort behov av speciellt en nattkräm, så min hy vore i lite bättre skick under dagen. =)

Ang din blogg så tycker jag själva innehållet är jättebra, bra varierat och så har du världens koll på mode. Inte många som har och det borde du få cred för =)! Men designen skulle du kunna ha en mörkare färg i nu när det börjar bli höst/vinter. Kram!

Nicole

Jag är med !:)



[email protected]

Nicole

Där rök en del utav mitt svar :S



Jag skulle vilja vinna nattcremen.



Mer skönhetstips är alltid kul :)

ejja

vill vinna

Cornelia

Jag vill läsa mer om shopping och liknande!! ;)

Härligheter enligt Erika

Jag vill ha mer makeup tips!!!

Erika

Mera shopping!!!!

Erika

Shopping, shopping, shopping!

Erika

Mera shopping så här mitt i finanskrisen!

Cecilia

Jag är gärna med!

Jag tycker att din blogg är bra som den är. Men kanske lite mer sminktips? Jag syftar då mer på hur man ska sminka sig och så. Skulle behövas, då jag själv är as kass på det -.-

Och det spelar verkligen ingen roll vilken creme jag vinner. Skulle blir lika glad oavsett :)

Lisa

Vill se mer skönhetstips ^^



Är med och skulle vilja vinna nattcremen

Martina

Designen känns lite "kall", men jag gillar din blogg! Om jag vinner vill jag ha nattcreme.

GM

Din blogg är bra, man klickar tillbaks och fortsätter läsa och framför allt så står du även för dina åsikter och skriver på ett bra sätt.



Jag skulle vilja vinna nattcremen =)