Tävling! Vinn nya Falsh Lash Effect från Max Factor!

 
Testa nyheten Falsh Lash Effect från Max Factor innan alla andra?
Var med i min tävling!


Någon av er kanske minns att jag skrev att jag var på en trevlig presslunch som Max Factor anordnade?
Där fick jag ju en söt goodiebag med bla. deras nyhet Falsh Lash Effect som smyglanseras i December i utvalda butiker.
Det officiella släppet för mascaran är Februari 2009.

Idag fick jag en till Falsh Lash Effect hemskickad  så jag tänkte lotta ut den till någon av er! Kul va?

Någon av er får chansen att pröva denna spännande nyhet innan alla andra!
Priset kommer ligga på 175 kr och mascaran utlovar fransar du bara drömt om.
Jag har ju prövat den och kan säga att nog får man långa fransar,promise!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
ALLA kan vara med och tävla, med eller utan blogg.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen där men det är inget krav!
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut och vinnaren slumpas fram.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Tävlingen avslutas Tisdag den 18/11 kl 23.59

Lycka till!♥
164 kommentarer
Jenny

Jag är med!:D

Emma

Im in. Någon gång kanske jag kommer att ha tur, haha..hmm.. ;)

Katja

Jag är med såklart :)

Amanda

Vad spännande, det låter som en bra produkt! =)

Linda

provar lyckan här med..:)

fanny

jag är med!

Fridas favoriter

Jag är med, alltid kul att få testa en ny mascara :)

delinda

härligt med ny mascara ;) hoppas allt bra tjejen!börjar bli bättre nu så vi kan hitta på något skoj snart ;) kramar

SANIBO

oh, drömtävlingen! I'm in!

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :D

Nettan

Jag vill vara med igen,ohh igen ohh igen (skratt).

Länk;

http://olelsi.blogg.se/2008/november/tavla-du-med.html



Kram Nettan från Hälsingland.

Lynn

Jag är med! :)

Rebeccah

jag är med! :)

Emma

Spännande:) jag är gärna med och tävlar! (som vanligt, men hoppas på den lyckliga stjärnanatt jag vinner denna gången!)

Sara

jag är med!

är mycket nyfiken på denna.

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Fröken Inredningsnörd

Jag vill vinna;)

mia dh

Jag är gärna med och tävlar och tipsar så klart om den med:)

MiaH

Jag vill jättegärna få chansen att prova denna mascara! Min kortkorta raka fransar har väntat så länge på något som kan få dem att se lite mer glamourösa ut!

Sara

Jag är med! :D

Sara

Jag är med! :D

Emma

Jag är självklart med och tävlar ;D

Amina

Jeg vil gjerne vinne :)

Helena

Ojdå, en tävling till! Vad kul! Jag har haft en helt ok dag och hann med en sväng på NK, men köpte inget. Hoppas att du också haft en bra dag och får en mysig kväll!

Sussie

Kul! Jag är med!

jenni

Jag är med!

Helena

Åh en sådan skulle jag jättegärna vinna, har världens uslaste ögonfransar!!



Hoppas din torsdag varit bra med! :)

bella.l

vill vara med.

marita

är med.

Sandra

Vilken passande tävling eftersom min mascara precis tagit slut :)I´m in!

Olivia

Olivia är med, som vanlig! :D

hanna

Jag är med!

Pernilla

Jag ör med=D

soffan

Vill vinna!

Jessica

Låter ju jättebra. Jag chansar och är med här också :)

fia

hoppas att din lilla kille kryar på sig snart. va skönt för er att få komma ifrån detta ruggiga väder .

kram fia.

Moa

Jag skulle bli jätteglad! Är i stort behov av en mascara :/

Ronja

Jag vill jätte gärna vara med och tävla! :)

Jag ska också länka i min blogg :)

Lojs

Jag är med! Jag vill ha tuuur! :)

Liene

Jag är med och tävlar, behöver en ny mascara:)



Ha en skön kväll!

Amanda

Jag är med! :)

Lotta

Oj vad spännande, jag är så klart med.

Fredrik *Frisören

trevlig tävling

Miscela

Jag är med!

AmandaM

jag är med :D

Jennifer på Fashioncut

Självklart är jag med! :)

SV: ja då min torsdag var bra, hur var din?

karro

jag är med och tävlar! :)

Anna-Lena

Jag är med:)

Nanna

Jag vill vara med!

Jennie

Någon gång ska väl turen vara på min sida med :) Jag är med!

janne

vill vara med.

Martina

Jag är med!

Karina

Jag är gärna med =)

evans

Åh, jag behöver verkligen en nya mascara! Hoppas på tur :)

Karina

Jag är oxå med =)

Bantarbritta

Hoppas det är min tur denna gång! :)

Erika

åhhh jag vill vara med:)

Åsa.S

Jag är gärna med... hoppas på vinst!

Michaela

Jag är med!

Josefine

Mascaror är något som går åt otroligt fort i min sminkväska. Jag vet inte vad jag gör men måste alltid köpa en ny varje månad :) Därför vore ju detta ett lämpligt pris för en mascara beroende som jag, hihi :)

Anita

Jag vill tävla!

lisa

jag e med =)

ejmis

Såklart vill jag tävla =)

maria

Jag vill ha!!

Anna

Yes yes, jag är klart med :-) Mina mascaror börjar ta slut här!

Eva-Marie

Oooh jag är med!=)

Amanda

Åh, skulle behöva en ny mascara som är bra! :) Så jag håller tummarna på att jag blir den lycklige vinnaren, skulle vara kul att testa på en ny =)

Mahlin

Skulle passa perfekt nu, min mascara är snart slut. Hoppas hoppas att jag vinner :)

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Alma

Jag är med!

Juliana

ååh den vill jag prova

Kajsa

Jag vill jättegärna vara med och tävla, älskar att testa olika mascaror!



Tjingeling!

Hannah

Åhh den vill jag prova!

Jag är med :)

Sara

Jag vill vinna!! :)

Tiara

Mina fransar behöver all hjälp

dom kan få, så jag är med.



Kram!

Patricia

Oh my god!!! den vill jag verkligen testa..



önskar mig själv lycka till

My Josephine

Jag vill :D :D

Victoria

Jag är också gärna med och tävlar :)

Elisabeth

Hej! Jag är med i tävlingen!

Hanna

Håller tummarna :)

Nina

I´m in!

Gabi

Jag är med, precis som vanligt!

Ulrica

Oj det låter ju riktigt spännande. Jag tar gärna chansen att prova den.

Trevlig helg.

Silje

Jeg vil være med:)

Lange øyevipper sier man jo ikke nei takk til!!

lollo

jag är med :)

lollo

jag är med :)

Li

Jag är gärna med!



Ha en bra dag!



Kram

Jossi

Jag är med och tävlar! :D

Robin ^^

Jag är med :D

jessicafs

Kul tävling jag är gärna med och tävlar :)

Susanne

Jag är med och försöker vinna, så jag också får testa en ny!

Susanne

Jag är med och försöker vinna, så att jag också får testa en ny.

Ida

jag är med=)

sofia

tänkte vara med i tävlingen om mascaran :)

Ida

Åhh, jag vill vara med. Jag älskar Max Factor!

LillaBoo

Jag vill gärna vara med!! vore kul att testa den :)

Sabina

Jag är meed :)

ällen pällen

Jag vill va med. TJOHO! Precis som många andra så skulle jag faktiskt behöva en ny mascara ^^

Jenny

jag är med :D

Isabell

Jag är klart med - min mascara behöver bytas ut och jag har aldrig tid att köpa ny... :/ Så detta vore bra :)

Kristin

I'm in :D

Michaela Kling

Eftersom jag (klumpigt nog) gick och la mig och sov med smink efter en sen utekväll har det resulterat i att många av mina fransar har brytits av (!) Så jag kan verkligen behöva en mascara som gör underverk...

Är man en partypingla är det priset man får betala :)

Mischa

Jag vill vara med och tävla =D

JOSEFIN

åhh roli tävling :D ja är med

Josefin

Jag är med! :D



e-mail: [email protected]

blogg: http://josefiinn.blogg.se/

namn: Josefin

Malin

klart jag vill vara med! =) Trevlig Helg!

Rebecka

Jag är med, drömmer verkligen om den här mascaran!

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar :D

Lenilia

http://gratistrix.blogg.se/2008/november/maskara.html#comment



Vad spännande, är gärna med!!!

Karin

Åh va spännande, klart man är med och tävlar :)

Emma

Jag vill vara med!

Jennifer

åhhh jag är med !

Hockeyfrugan

Ooooo den vill jag prova!! Har tänk å köpa den men jag är ju så insnöad på min gamla jue...

Maria

Oh, jag vill testa den! :)

getpalmd

Vore kul och prova :-)

giulia

jag vill va med !:P

isabella

jag vill vara med :)

Linda

klart man är med i tävlingen,behöver verkligen en ny mascara!

Louise

Jag är med och tävlar! (:

Amanda

jag är hemskt gärna med :D

Thea

Den hade jag gärna velat få testa, har hört gott om den. Klart jag är med!

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/vinn-nya-falsh-lash-effect-fran-max-factor.html



Tack för hälsningen i min vanliga blogg (En MÖlnbobos Liv). Hoppas ni också får en fortsatt bra helg.

EVELINA

Jag är med och tävlar. Hoppas jag vinner för min mascara tog slut förra veckan. Jag håller tummarna:)

Caroline Elisabeth

Denna tävlingen vill jag för allt i världen inte missa. Har deltagit i dina andra tävlingen under en lång tid, men denna är absolut ett måste. Min mascara sjunger på sin sista vers just nu. Skulle behöva en ny omedelbart undefär haha. Att få prova på en innan alla andra är ju bara ett stort plus. Så jag är absolut med i din tävling hannah! :) KramKram på dig!

Annika

Ja jag vill va med o tävla om glassig mascara:)

xoxo Emma <3

jag är med :D

Inga

Är med och tävlar.

Tess

jag är givetvis med och tävlar! :)



vattenfisk@hotmail.com

Lene-Therese

Jag vill vara med! :)

LIFE BY Marielle

Jag är med =)

Nicole

jag är med ! :)

Fanny

JAG ÄR MED :D

ejja

vill vinna

Cornelia

Jag är med och tävlar!!!!!

Sandra Nordin

Jag vill vara med! :)

Cecilia

Jag är gärna med!

Hoppas på bättre tur denna gång :)

Lisa

Jag är med!

n

jag är med och tävlar.

GM

Jag är jätte gärna med och tävlar! En perfekt julklapp =)

Carola L

Jag är så klart med - ska lägga in länk i tävlingsbloggen strax



http://mammamuh.blogg.se/tavla (det finns massor av tävlingar där just nu)

Jenny

jag är med :D

Jenny Sellsve

Jag är med.:D

freja

Är gärna med ! :)

Kram

cherry

Heej jag är med och tävlar.

Underbara saker!!

Emma

Åå en ny mascara skulle vara bra nu till julen, som en present till mig själv:)

Kicki M

Den där vore väldigt nice =)

JOSEFIN

jag vill pröva den :D jag är självklart med

Anne B.

Jag är med! :)

isabella

jag vill vara med

Tove

Min mascara från Apoteket börjar kännas torr, vad trevligt det vore att byta ut den mot en Falsh Lash Effect!

Madeleine

jag är med :D

Karolina

Hej! Ah har velat prova denna! Håller tummarna nu..trevlig blogg du har! Mvh Karro

Carola

Maskara, kanon bra, klart jag vill vinna!

[email protected]

Annika

Jag är väldigt gärna med o tävlar om en mascara.

Smilla

Åh jag är gärna med i utlottningen.

jenny

Vill också vara med:-)

Therese S

I´m in! Håller tummar o tår!!!

Therese S

I´m in! Håller tummar o tår!!!

Hanna

Jag är med! =)

REBECCA.S

Åh please let me win :)

amanda

I´m in :)

Maria J

jag ska ju vinna de här ja!

maria[email protected]

Karin

Klart jag vill vara med och vinna en mascara som ingen anna har än.

Liselotte

Jag är med :)