Tävling! Pink Is The Link!


Du tävlar om:
1:a Pris:Bedårande Pink Is The Link-Kit från creddiga märket Essie.
Innehåller Fullsize lack i nyansen Pink Is The Link, Mini Sensitivity Base Coat samt Mini Pink Crystal File.

Värde 179 kr på Blush.
2:a Pris:"Rosa Bandet/Minilack" från Mavala i nyansen Riga.39 kr på bla. Accessora.

Båda Vinsterna stödjer den viktiga Bröst Cancerforskningen!

Någon som är sugen på att tävla idag igen? :)
Är soooo tired så jag nästan höll på att glömma att posta dagens tävlingsinlägg ,men bara nästan..alltså!

Många vet hur detta går till vid det här laget.
För er andra så drar jag reglerna för tävlingen här under:

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar. "Jag är med","Jag vill tävla" osv.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen där men det är inget krav!
EN gång VARJE DAG så länge tävlingen pågår så publiceras "dagens tävlingsinlägg".
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg.
Tävlar du i VARJE inlägg som rör tävlingen så maximerar du dina chanser i lottningen.
Glöm inte att lämna ditt namn, mejl eller bloggadress om du vill vara med.
Vinnaren LOTTAS som skrivet fram när tävlingen är avslutad.
Tävlingen avslutas Söndag den 2/11 kl 23.59.

Lycka till!♥
54 kommentarer
lovisa nvs

jag är med!:D

Mellie

Jag är absolut med!

Hoppas hoppas hoppas på att vinna en extra artonårspresent :D

Frida

Har bytt blogg fridafuss.blogg.se har jag nu =)

kika gära in =)=)

manuela

snyggt med rosa!:D

Elin

jag tävlar idag igen :)

Marte

Jeg er med:)



Hvis du sender til Norge da;)

marita

jag är med..

Amanda

jag är med ;)



sv: tacktack (:



annirene

svar: detsamma du :)

Eva-Marie

Tjohoo igen=) Hoppas du har en bra helg! Jag kör på i tävlingen=)

Rebecka

Jaaa, Halloween var superbra för mig :) För dig då? Trots att su är helt slut idag? Stackare, hoppas du mår bättre och är piggare snart :) snälla läs min nya blogg :D länken står på min sida... ha en bra kväll :)

Carola L

Jag är med!

Karin

jag är också med.:)

Olivia

Fortfarande med :D

chuu/BELSAM

Still in the game :D PINK IS DA NEW BLACK!

Robin ^^

Jag är med :D

karro

söta färger, men rosa är inte riktigt för mig ;)

circus em

tack så hemskt mycket!

Freja

älska essies!

Fredrik *Frisören

Vad tyckte du om Carolina Gynnings style ikväll? kolla in min blogg och rösta Hiss eller Diss.. Ha en nice kväll!

A-team

Tusen takk for hyggelig kommentar! kjempe pent design du har :D

sara

jag är meeed!

A-team

BTW; Jeg er med ;D

Lojs

Jag är med idag igen! :D

Evilsiz

Klart man vill vara med!

Jag vill tävla :D

Nanna

Jag är med!

Martina

Jag vill tävla.

Michaela

Jag är med och tävlar!

karro

ja det har rätt i!

Sara

Jag är med

Amanda D

jag är med! :)

jossan

Jag är självklart med!

Sv: Ja verkligen. Kul att du kommenterade och läste min blogg :D

Kram

REBECCA.S

Jag är med & tävlar :)

Linda

Nee men kastar in en vinstchans här med..:) hihi

Jacqueline

jag vill vara med och tävla 8)

Himeko

Jag tävlar igen. ^_^

Cecilia K

Still in the game

Hang

jag är med :D

Lotta

Gör ännu ett försök att vinna.

Sandra

Ja vill va med :)

fia

JAG ÄR MED IGEN .

nadja

jag är med och tävlar =)

fanny

jag vill vara med!

Carola L

Jag är med

AmandaM

jag är med :)

Linda

japp jag e med till o med här oxå;)

jenni

jag är med!

Rebeccah

jag är med :)

Rebeccah

jag är med :)

giulia

biuu buii :D =) vill ha tuur :P

♥ SimplyMalin

Jag är med :D

SveaJ

vet inte var man ska kommentera, så kommenterar här med om att jag är med :D

Tiara

I´m in



Ha det gott!

CherryCheek

jag rä frotfarande med! :=)