Sista chansen! Vinn Seduce Me från China Glaze!


Du tävlar om Aquolina Bath Tablet green Tea samt snygga nyansen Seduce Me från China Glaze.
Du hittar produkterna hos eleven



Så alla tävlingssugna!

Nu kommer då sista tävlingsinlägget om den lilaröda nyansen Seduce Me från China Glaze.
Tävlingen är ju som jag skrev igår förlängd till ikväll, Måndag den 10 /11 kl 23.59.

Någon som fortfarande vill vara med? Bra!

För att tävla lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Det går fint att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen där men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Tävlingen avslutas ikväll,Måndag, kl 23.59.
Vinnaren LOTTAS fram och presenteras Onsdag.

Lycka till!♥
93 kommentarer
Marieh

Tack detsamma! =)

Emma

Oh jag vill vinna!

fia

vi har haft en toppen helg , hur har din varit ??

kortis tackar för vinsten , önskar dig en trevlig dag .

fia

jag är med i denna täling åxå det är ju kul me tävlingar .

Dress Like a Princess

Ja gör de gumman :) Pepparkakor är så goda!

Sassy

Tack gumman!



Klart jag vill vinna!



kram

Anna-Lena

Jag vill vara med!

Gabi

Jag vill fortfarande vara med!

Katja

Jag är med såklart =)

Tessi

Roligt att du gilla bilderna ^^

Alina

tack hördu!! :)

Moa

Jag vill :)

Anonym

jag är med

mikkaelo

jag är med :D

Nettan

Nu e jag här igen, klart ja vill va med på ett hörn.

Ta en hel A4 sida och knövla i hop så grabben ser min lapp hihi.

Kram Nettan i Hälsingland.

Lisa

jag är med :D

Cecilia K

Jag e fortfarande med!

Stina

Jag är såklart med! :-)

Tiara

Ok, jag chansar väl och är med då.

Rebeccah

jag är med :)

stina

wiii jag vill vara med:)

Evelina

Wie, hoppas att jag vinner :D

Linda

Kastar iväg en lott till:)

Robin ^^

Jag är med :D

Louise

en rättelse, de är måndagen den 10/11 idag ;)



ja är gärna med o tävlar! :D



ja har haft en helt underbar måndag, varit o shoppat :) sj då?

Sanna

I'm in!

Jennizy

Yeah jag vill vinna!

Josefine

Åh, jag vill fortfarande bli den lyckliga måndags vinnaren hihi :D

LinaLicious

SUPER snyggt lack, måste bara vinna de :D , haha

/ ha en bra dag

Ida Hasselqvist

Fin blogg! allt bra med dig?

Himeko

Jag är med.

ida

Tack detsamma!



När jag ändå svarar så vill jag också passa på att tävla :)

Susanne

Då hoppas jag att jag får ett nytt nagellack,.det en färg som jag inte har!!!!!

hanna

Jag är med! :)

Jennie

jag vill vinna :)))

AmandaM

jag vill vara med :)

jenny

sv: tack desamma =)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :)

Nergårds-Emma

Ja, jag vill vara med :-)

blondstar

svar: alltids roligt att vinna så jag är med i din tävling oxå

Jenny

Ja men visst är det det!!Jag är med i tävlingen :D

Pernilla

Jag vill vinna=)

carro

Tackar tjejen!

Jag är gärna med i tävlingen.

Haft en bra helg? :)

Fridas favoriter

Jag är med! :)

Sara

Jag är med!

Emma

Jag är med än ;)

n' en skön lirare

Jodå, den dög :)

Lojs

yeey! jag är med idag också! :)

bella.l

vill vinna..

sara

hej, jag är med!

Cassandra

Jag är med! :)

Erika

Ja, jag är med i tävlingen idag också =)

Eva-Marie

Tjohoo=) Sista inlägget i tävlingen från mig, nu är det bara att hoppas=)

Sandra

Läser din blogg och tycker du är inspirerande kvinna och mamma! Är själv småbarns mamma åt 3 små godningar.

Vinner aldrig några tävligar, men denna gången kanske det händer?

Jag fyller år på torsdag så det vore en helt underbar present på min alldeles egna dag!

Ta ett varmt skönt bad och måla naglarna i snygg och upp piggande färg. Kan man fa en bättre födelsedag?

Kram Sandra N

Anja

Svar:

Tack så mycket! Du har väldigt fina bilder på dig i din header :)

Jenni

Åh vad roligt med tävlingar! =) Är absolut med!

Olivia

Jag är med! :D

lovisa nvs

jag är med!:D

ANGELICA

Sv: Ja visst är dom! :D

Lisa

Bli medlem här: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=100922 Samla poäng och få gratis kläder :D

Miscela

Jag är med idag också! Hoppas du har haft en bra måndag du med =)

Smilla

Jag vill självklart vara med i utlottningen.

Fru Evelina

O, jag är såklart med!



kram

Jack

jag är med.

JOANNA

sv: tack det hadde jag, själv raring?:)

Amanda

Jag vill vara med. ^^

JOSEFINE

jag är med och hoppas på att turen är på min sida idag :)

Nanna

Jag är med!

♥ SimplyMalin

Jag är klart med och tävlar hihi :D

Fredrik *Frisören

nice,allt bra ikväll?

Louisa

Jag är med :D

Lenita

JAg vill vara med :)

Sandra

Im in;)

Julia

Härligt nagellack!



Kika gärna in på min blogg, just nu är det hiss&diss samt tips om parfymer.

Debbie

Åh, vilka härliga tävlingar du har hela tiden! Jag är med! :D

Julia

Jag vill vara med i tävlingen! :)

Eva

Klart jag är med på "sista chansen"..

Eva

Klart jag är med på "sista chansen"..





REBECCA.S

Jag är absolut med :)

SHOEBOX

Jag är med igen hihi!

JESSICA

jag är med :)

jenny

Godnatt :)

Alexandra

jag är med :)

Juliana

jag är med :)

Stina

Jag håller tummarna. ;)

Tobias

Hoppas du haft en bra dag!

Sandra

Jag vill vara med please =)

A

Är såklart med fortfarande! :) Vill gärna vinna det snygga nagellacket!

Sandra

Skriver under här med hihi.

nadja

jag är med och tävlar :)

CherryCheek

Still in! :)

MiaH

Jag vill så gärna vinna, hoppas på tur!

Linda

yes jag är med i sista chansen med!