Sista Chansen! Vinn False Lash Effect från Max Factor!


Du är med och slåss om False Lash Effect från Max Factor.
Värde 175 kr


Såå alla rara & tävlingspeppade!

Nu kommer det absolut  sista tävlingsinlägget i  False Lash Effect -tävlingen!
Någon som fortfrande vill vara med då'rå? :-)

Detta är alltså Max Factor's senaste stjärnskott som du kan vinna här på min blogg.
False Lash Effect har inte släppts i butik än så vinner du har du den "före alla andra"!
Mascaran kommer smyglanseras i utvalda butiker from. December 2008.
Det officiella släppet är Februari 2009.
Mascaran utlovar ögonfransar i en klass för sig,lösögonfrans-effekt!
Jag har en egen och kan faktiskt garantera att du får betydligt längre och svepande fransar än vad du har just nu!:-)

För att vara med och tävla så lämnar duj en kommentar här.
Skriv något i stil med "Jag vill vinna" ,"Jag tävlar" etc. så jag vet att du deltar.
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg som rör denna tävling.
Vinnaren slumpas fram vid tävlingens slut.
Deltar du i alla inlägg som rör tävlingen är chansen större att du vinner!
Glöm inte namn, mejl eller bloggadress.
Tävlingen avslutas IKVÄLL,Tisdag den 18/11, kl 23.59.

Lycka till!♥
67 kommentarer
Madeleine

Jag är med o tävlar :)

CherryCheek

Jag är såklart med! :)

Anonym

klart man är med!

Nanna

Jag är med!

Martina

JAg vill tävla :-)

Nettan

Sista chansen, pax för att vinna!!



Kram Nettan i Hälsingland.

AmandaM

jag vill vara meeed! :D

Emma

jag är fortfarande med :D

Moa

Åh jag vill :D

Sara

Jag är med!

Michaela

Jag vill vara med och tävla!

♥Blondiie♥

JAAAAAAAAAAAAAAAAA; jga vill fortfarande vinna denna underbar alilla makapär!!!

håller tummar å tår skynda nu så jag kangöra mig en ege gratis skyld=)

fnissar=)

Anita

Jag är med.

marita

vill vara med.

Sara

hej, jag är med!

bella.l

vill vinna..

Rebeccah

jag är med:)

Sara

Jaaaaag vill vinna! behöverbehöverbehöver mascara.



En lott tack! haha :)

Cecilia

Jag är i desperat behov av en maskara och jag vinner aldrig någonting... men chansa ska man ändå =)

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

JAG VIIIIIIIIIIIIIIIILL VINNA!!!!!! Det borde du veta, som läset om det på min blogg=) haha

PUSS!

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

JAG VIIIIIIIIIIIIIIIILL VINNA!!!!!! Det borde du veta, som läset om det på min blogg=) haha

PUSS!

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

JAG VIIIIIIIIIIIIIIIILL VINNA!!!!!! Det borde du veta, som läset om det på min blogg=) haha

PUSS!

LIFE BY Marielle

klart att jag chansar en sista gång :)

nadja

jag är med och tävlar

nadja

jag är med och tävlar

Jennie

jag håller tummarna för att turen är på min sida denna gång, klart jag vill vara med :) kram

Angelique

Självklart är jag med ;)

Julia

I'M IN! Herregud vilken underbar tävling

Mahlin

Sv: Tack så mycket :)

Kan passa på att skriva ett inlägg till tävlinge också att jag vill vara med!

Tiara

Chansar väl då och är med.



Kram!

Helena

Jag skriver igen, för säkerhets skull. Hoppas att du har en skön kväll!

Petra Bloggar

JAG VILL VINNA!!! *hihi'

Frida

jag vill vinna ;D

Lojs

Jag vill vinnaaa! :D

Anonym

Lyckas vår blogg muntra upp dig? Berätta för oss vad vi kan göra bättre! Ha en trevlig kväll. :)

Erika

Wiiiieeee jag vill vinna en mascara:)

nathalie

Är mode viktigt för dej? Disskutera detta på min blogg.

Amanda

jag är med :D mer än gärna!

fia

jag är med och tävlar.

Mari

Jag är med! :)

Irena

yes d va mysigt :)



Jag är MED och TÄVLAR!!!

My Josephine

Im in :D WIIIE!!

Erika

Jag vill vinna! =)

Nadja

jo men självklart är jag med och tävlar :) <3

REBECCA.S

Jag är med :)

En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar



Kika gärna in hos mig, jag lottar ut en goodiebag med smycken värda 1000kr.

MiaH

Jag vill gärna maxa mina chanser för en välbehövlig uppdatering på mascarafronten!

nosh

Jag är med!



tycker du att det är för tidigt att börja äta lussebullar?

kram!

Anna

Hej, jag heter Anna och Amanda tog mig till förhandsvisningen till Twilight, och jag vill verkligen tacka dig tusen gånger om! Tack så mycket, jag hade det underbart! :D Tack <3







Ohh, jag är gärna med då min mascara börjar glesna... I'm in :)

Emma

Klart man är med:D:D

Maria J

Klart jag vill vinna!

maria[email protected]



Lene-Therese

Jag vill vinna!!! :)

Li

Jag är gärna med!



Kram

Carola L

Jag är med!

Eva-Marie

Hej! Jag är med igen=)

Susanne

Jag vill vinna!!! :)

Juliana

Där kom jag nästan i sista minuten så I'm in!

Hanna

Jag är med.. Om jag hinner :P

stina

å :)

jag e jätte gärna med:)

min gamla e snart slut:P

Att ha det gott

Jag VILL VERKLIGEN vinna

Marika

Jag vill gärna vinna !

LillaMy

Jag vill, jag vill! Klart att jag vill vinna en mascara! Jag som knappt har ögonfransar.. Det vore topp!

Ulrica

Jag är med.

Linda

åååå jaaaa skall slåss tills jag dör om denna!hihi im in!

Susanne

Jag är såklart med idag igen...och hoppas.....

jenni

jag är med!

Karina

Är med