Not A Fancy Saturday...



Jag känner mig verkligen inte pigg & kry.
Det har varit en stressig vecka och i helgen skulle killarna egentligen vara med sin pappa men dom är hemma.
Det är såklart superkul att ha dem hemma, jag vill alltid att dom ska vara hemma,men man känner att man är ganska "slut".
Halloween-middagen igår tog på krafterna också.
Det jag drömmer mest om just nu är en sovmorgon!
Skulle ta ett glas vin med en kompis ikväll men jag orkar inte.
Huvudvärk och hosta..blää!
Istället blir det mys med Elliott, Mollipect, Cola Zero och om jag har någon energi över kanske jag borde börja med lotterna till alla tävlingar..hmm?!:)

Vad har ni för planer för kvällen?♥
27 kommentarer
Julia

usch hoppas du mår bättre snart

HannahSthlm

Julia: Tack! Imorgon kanske?:)

josefin

Heeej, vilken fin sida!

kolla gärna in min sida och säg vad du tyck!



kram

Anja

Jag var också lite sjuk imorse! Krya.

C h a r l o t t a

Tack så mycket :)



Detsamma, hoppas du får en bra helg också :)

Kram

Lexie

ball penna :)

marita

hoppas du blir bättre.själv blir det som vanligt lugnt,är ju sjuk så jag kan inte direkt festa till det,men man måste vara positiv och vara glad ändå,att läsa andras kommentarer är kul och man får annat att tänka på.kram på er alla.och den som ska på fest,festa för mig med...

Karin

krya på dig!! jag ska mysa och kolla på film

Matilda

Krya på dig! det är verkligen inte kul att vara sjuk, det vet jag att alla håller med om.



re; lackleggins for life! har du några matchningstips kanske? fast såklart, det finns ju onändligt många plagg man kan använda till ett par leggins i lack. pussss.

Anonym

jag ska bara slappa hihi:) Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Caroline

Hoppas att du känner dig bättre snarare än snart! Kan vara skönt med en hemmakväll också :)

Erica

Detsamma tjejen! :D

najtan

Svar: tack, har fortfarande inte börjat, kanske gör det imorn ;)

Clara

oh, jag förstår hur du känner dig, du får ta det lugnt ikväll! själv ska jag plugga och titta på en film lite senare:)

Isa♥

Kika in på min auktion där jag säljer ut kläder, skor och annat smått och gott!=) Samtidigt bidrar du till Cancerforskningen! Skänker 10% av alla inkomster dit:)



Kram på dig♥

Mia

suck Inga planer...hade mitt roliga igår.

fia

hoppas du kryar på dig ,inge kul alls att va sjuk.

Petra Bloggar

Molipect is the shit hihi nä då krya på dig söt!

jenilita

åh tycker du tack:) stackars dej det låter som en anfådd dag! själv blir det nallepuh o hans vänner med en kopp kaffe hehe

Anita

svar: Tack!:) snygg design:)

IDA

Vad tråkigt att du inte är pigg, krya på dig!

Nelly

jättefin header:D

Freja

älskar att sova :)

Petra

Blä - gillar inte Mollipect!! Men hoppas den hjälper dig. Strepsils med honung & citron är bra!

Mahlin

Sv: Ja, det var riktigt trevligt :)

HannahSthlm

marita: Tack söta! Hoppas du haft en mysig kväll hemma då iaf! Natti natti från mig:)!

Erika

Hoppas du mår bättre idag!