Vilket Essielack vill du vinna?


Guchi Muchi Puchi eller Pink Glove?
Dessa Essie-lack och många fler hittar du på Blush.


Nu är det snart dax för en ny Essie-tävling här på bloggen.

Som de flesta säkert vet vid det här laget är det ljusa ,nude och pastelliga nyanser som gäller på naglarna i vår,och det är ju faktiskt det allra absolutaste i vår och sommartid!

Den här gången tänkte jag ni skulle få önska om ni vill vinna Guchi Muchi Puchi eller Pink Glove.
Båda är lätta,fräscha nyanser som kommer göra dig till prinsessa..nåja..dina naglar iaf ;)!

Skriv en kommentar om vilken av dessa två nyanser du helst skulle vilja vinna så lottar jag sedan ut den nyans som får flest röster i den kommande Essie-tävlingen.
Den beräknas dra igång på Onsdag!
Du kan lämna ditt bidrag fram till kl 22.00, Tisdag.
34 kommentarer
Petra

Pink Glove, utan tvekan. Den skulle passa mig som handen i den rosa handsken ;)

Angelicas Closet

Pink Glove! ;)



Kram

Petra bloggar

men åååh du är så gullig!



jag vill vill vill vill vill VINNA denna gång!!!!!

pink glove såklart!!!!!!



ååhhhh håller tummarna

Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin dag!

Jessica

Båda är underbart söta men Pink Glove är helt klart min favorit, jag älskar allt som är rosa och prinsessaktigt :D

shoebox

Jag skulle vilja vinna Pink Glove :)

Glittra

Guchi Muchi Puchi skulle jag vilja vinna!

Emma

Pink Glove skulle ja gärna vilja ha :P

Emma

Jag skulle helst vilja vinna Pink Glove!

gabriella

tack :) ..

gabriella

såg att du hade en tävling också :).. haha jag vill ha Pink Glove.:)

Mia

Guchi Muchi Puchi skulle passa mig som handen i hansken!!!

Pernilla

Pink Glove!

jen

Oj va svårt! Båda var ju super snygga.

Men jag älskar ju lila så det blir den Guchi Muchi Puchi :)

Ha hen fin dag.

Kram

Hanne

Jeg vil gjerne vinne Pink Glove! Elsker Essie-lakkene, de har så mange fine farger:)

Sandra

Pink Glove så klart :D

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jag skulle så gärna vilja ha det godisrosa..letar som en galning i lilla tidaholms få butiker men här finns bara genomskinliga, knallröda eller skrikiga färger.

suck

Anonym

Pink Glove tack! =)

kickan

Pink Glove

Rebecka

Guchi muchi puchi :)



var gärna med i min frågestund :)

vad ska du hitta på idag? :)

Li

Guchi Muchi Puchi skulle jag gärna vinna

Cecilia K

Självklart skulle jag inte gråta om jag vann den ljuslila vackra till min hemska naglar. Något måste man ju dölja hemskheterna med så de blir fina;)

Rooni

den rosa var jättefin:)

nathalie

Guchi Muchi Puchi! :D annorlunda och söt

Matilda

Pink Glove var den snyggaste jag har sett på länge!

Hoppas jag vinner den här gången.

emma

Sv: tack :) gillar den också!

Va ul! Båda var ju jätte söta, jag skulle nog helst vilja bli ägare till Pink Glove :)

Thereses

Pink Glove skulle vara kul att vinna

Sara

Mums med rosa lack! Pink Glove skulle piffa till denna småtrötta mamma till sommaren!:)

jennifer

hade varit underbart att få lite fint lack på naglarna nu inför sommaren,,=)

Naline

Underbar blogg! men kan du inte skriva lite om dig själv, vad du jobbar med, intresse o sånt=) super bra blogg!

Bim H-D

hm, Guchi Muchi Puchi, såklart ;) Eftersom alla andra vill ha pink ;)

Må så grankott...

Matilda

Pink glove of course

Anna

pink glove var favoriten, måste införskaffa nåt liknande:)

Hanna

Pink glove=)