Tävling! Vinn Star Secret Kit från L'oreal


Vinn Milla Jovovich Star Secret Kit!
För alla "in betweens"!


Jag har ett till Star Secret Kit från L'oreal att lotta ut!

Star Secret Kit säljs bla. på Kicks och Åhlens.
Priet för en "palette" är ca 150 kr.
De olika "stjärnorna" är anpassade med produkter för en specifik hårfärg.
Ibland kan det vara svårt att veta vad man ska använda för nyanser och genom dessa Star Secret Kit har L'oreal gjort det enkelt och praktiskt.
Perfekt i lilla partyväskan eller på resan!

Det Star Secret Kit du kan vinna denna gång är Milla Jovovich.
Kittet innehåller 3 ögonskuggor,1 rouge och 1 lipgloss och nyanserna är harmoniskt anpassade för "in betweens",dvs. de som varken är ljusa eller mörka utan hamnar lite i mitten.

Lämna en kommentar så är du med i tävlingen!
Tävlingen är öppen för alla med lr utan blogg.
Det går bra att tävla tom. den 15/5, Torsdagkväll kl 23.59
Glöm inte namn,blogg lr mejladress samt att kolla in på Fredag om just DU vunnit!

Lycka till!
39 kommentarer
annika

Ooooh, jag vill vara med i tävlingen!!!

Mia

Jag är gärna med o tävlar om lite härligt smink!!

Cecilia

Självklart är jag med och tävlar!

Nettan

Jag vill vara med och tävla :)

Jenny

Självklart vill jag vara med o tävla !

emma

jag vill vara med och tävla hannah.

Susanne

Hoppas det är mitt namn jag får se på fredag,...skulle så gärna vilja vinna!!

Mia

Åhh, de skulle sitta perfekt att vinna detta kit nu när jag snart fyller år och sommaren står för dörren..

Sandra

Jag vill vara med! :)

Linda

jag är också gärna med

Matilda

Jag vill gärna vara med!

Jennie

Jag vill också tävla! :)

emma

perfekt.

behöver nytt smink.

o är man fattig 19 åring.

så får man testa sin vinst chans

Eva

Jag är med!

nadja

klart jag är med =)

Lene

såklart måste jag vara med! :)

En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar!



min mejl: [email protected]

Jessica

Jag vill också vara med



http://vagavinn.blogg.se/2008/may/vinn-star-secret-

kit-fran-loreal.html#comment

Jenny

jag är med :)

Matilda

Gör ytterligare ett försök : )

poorfemme

Heja mig!

therese

Hej jag är ny på din blogg. Jag tycker den är jättefin och intressant att läsa och när jag såg den här tävligen så vill jag så klart också vara med. puss och kram

Stina H

Hejj! Jag skulle JÄTTE gärna vilja vara med =) Lipgloss o rouge e precis vad jag behöver.. :P



Kramar!

Hanne

Jeg vil også være med:)

finaste

Jag är oxå med ;)

Sandra

Mirre

Who can resist?

Ammie

Självklart är jag med :)

Almondine

jag vill vara med!!

Rebecca

Jag vill vara med, smink är ju livet :D

Michelle

Jag är gärna me =) Har länkat också.



http://michellex.blogg.se/2008/may/tavling-2.html

Sandrine

Åh, jag vill vara med och tävla! :D

fanny

jag vill vara med och tävla!

ha en bra kväll!

Frida

Jag är med :)

Linda

Jippie upptäckte denna underbara tävling precis i sista ögonblicket,vilken tur!



linda[email protected]

Evelina

Jag är med!

Sandra

Jag vill vara med!



Ser riktigt kul ut det där :-)

Sveinhelena

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.