Tävling! Vinn Håkansson VitaminSpray!




Vilken blir din favorit?
Passionfruit,Rose,Orange Blossom,Cucumber, Kiwi lr Rosemary?
Pris/Värde 125 kr på bla. Blush


Nu blir det en ny tävling här på bloggen som pågår tom.Lördag kl 23.59.
En kort tävling så vinsten ska hinnas postas innan min resa på Måndag!

Den här gången har du chansen att vinna  Håkansson Vitaminspray 6 pack mini.
De sex olika Vitaminsprayerna från Håkansson i  söta och praktiska miniförpackningar.
Perfekt om du vill prova på dem och hitta just din favorit!
Miniförpackningarna är perfkta att ta med i väskan eller på resan.

Spraya över makeup för fixering och uppfräschning under dagen eller på morgonen som en "wake up" efter dusch och innan makeup.
Din hud blir återfuktad och strålar hela dagen!
Kan med fördel användas istället för ansiktsvatten.

Själv har jag varit beroende av Håkansson VitaminSpray i snart  två år och mina favoriter är Orange Blossom,Passionfruit och Rose!

För att tävla om Håkannson Vitaminspray 6-pack mini så behöver du bara skriva en kommentar här.
Glöm inte mejl lr bloggadress!
Du får gärna tipsa om tävlingen i din blogg om du har en sådan men det är inget krav!
Tävlingen avslutas på Lördag den 24/5 kl 23.59

Lycka till!♥

Håkansson's produkter kan köpas på bla. Blush och Modemecka.
Om Katarina Håkannson och hennes produkter finner du mer info HÄR.
75 kommentarer
donnasandra

Åh en sådan perfekt vinst! Måste vara med i den här tävlingen :-D

Therese

Åh, äntligen en tävling som jag verkligen vill vinna! Jag ska flyga nästa helg och jag har en känsla av att hyn gärna vill ha lite uppfräschning och återfuktning efter.



Hur funkar dom i solen? Vissa produkter innehåller ju en del saker som gör att man kan bli fläckig och så om man är ute i solen med det.

hannahsthlm

Donnasandra: Va kul att du tkr det:)!



Therese: Vitaminsprayerna är perfekt som uppfräschning under flygresan! Nu när man bara får ha en viss vätskemängd i handbagaget så är ju en liten miniflaska det ultimata;)!(kan inte tänka mig att någon kan ha en invändning mot en sådan i tullen.)

Du kan absolut spraya på morgonen innan solning och sedan lägga solskydd över och ev. makeup med solskydd och gå ut i solen,inga problem,det gör jag,det blir man inte fläckig av. Jag tror däremot inte man ska spraya för mkt under dagen på tex. beachen när man solar om man har solskydd i ansiktet för då det kanske tunnas ut..Men med fördel på kvällen efter sol och dusch som "återhämtning för huden" innan man ska ut på något trevligt:)!

Amanda

Vad roligt med tävling, jag har vart nyfiken på Håkanssons produkter länge och det där skulle ju vara perfekt eftersom jag ska ut och resa snart. Ha en fin helg! =)

Frida R

Jag älskar småförpackningar & Håkanssons produkter har jag länge varit sugen på att testa. Kul med tävling!

Matilda

ÅÅh, har länge velat prova dessa. Hoppas på tur!

Rebecka

Åh gud så skoj. Min favorittävling hittils :) fast alla dina tävlingar är super (:



Jag vill jättegärna vara med och tävla (: Så nu anmäler jag mig till att delta (:



jag länkar med (:

puss

Angelica

Jag är gärna med och tävlar=)!

Millan

Jag vill jättegärna vara med och tävla=)

Sussie

Gillar verkligen Håkanssons sprayer. Cucumber och Passionfruit är mina favoriter :-)

Hanne

Jeg vil gjerne være med:) Har lenge hatt lyst til å prøve Håkanssons produkter!

irmeli

jag är gärna med i tävlingen!

Anonym

kul

Rebeccah

Jag skulle gärna vilja prova de produkterna :D

Nettan

Är såklart med i denna tävling! :D

Lotta

Härliga, härliga Hannah! Du är underbar med alla dina tävlingar. Har dock aldrig provat någon liknande produkt men läst i din blogg om flitigt användande så lite nyfiken är jag allt! Kram Lotta

Frida

är med :D

Amelie

Jag älskar den med rosdoften och de andra med, förutom den med kiwidoft.

Den luktar kräk tycker jag

Annika

Hört så mycket intressant om Håkansson, men har tyvärr inte haft tillfälle att testa dom. Skulle vara kul o prova på o se om jag kan ansluta mig till beundrarskaran :)

annika

Vill vara med i tävlingen!

E L L I N O R

Jag SKA vinna, vinner aldrig xD ' korsar fingrarna '

E L L I N O R

(korsar man fingrarna ger det tur ;D)

FiaE

FiaE

Jag glömde skriva att jag är med!

Cecilia

Jag skulle jättegärna vinna! :)





cillan[email protected]

Cecilia

Jag skulle jättegärna vinna! :)





cillan[email protected]

Sandra

Hej Johanna! Jag tänkte också försöka vara med, men jag orkar inte försöka få till det med något extra, har faktiskt aldrig hört talats om dessa produkter.

Charlotte

Åh, vilken rolig tävling! Har hört talas om detta vitaminspray och varit nyfiken på det så det skulle ju vara superkul att vinna:) Håller en tumme!

Lina

Hej! Jag vill gärna vara med och vinna!

Malin

Min första kommentar här trots att jag läst din blogg superlänge. Jag kände att idag är det dags ! Jag vill verkligen vinna vitaminsprayerna, det skulle verkligen liva upp min månad! Fick nämligen min första parkeringsböter igår ! 600 kr. Så en liten present skulle inte sitta fel. Tigg,tigg :)

Therese H

Har hört talas om dessa spray för ett tag sen och har sen dess velat ha dem men inte hittat dem så vill vara med och tävla.

Marie

Åh vitaminsprayer! Vilken kul tävling :) Räkna in mig.. jag har också blivit lite addict av fuktsprayer.. Hoppas ni får en trevlig resa! :)

mia dh

Åååååå jag vill vara med, superduperbra. Kram kram å lycka till med packning och resplanering.

ANNA

Jag är jättegärna med i tävlingen! Supersugen på att testa dessa, kollat in länge och suktat.

Emma

w0w nåt sånt där skulle jag verkligen behöva nu! Klart jag e med och tävlar om dom då!

Emma

w0w nåt sånt där skulle jag verkligen behöva nu! Klart jag e med och tävlar om dom då!

Linda

Jag är med. ;) Har velat prova dessa länge så nu håller jag tummarna för allt vad jag är värd.

Li

kul att du har många tävlingar hoppas på tur!!!

Lina

åhh, vad kul! har länge velat provat det där vitaminsprayet, synd att det ska vara så himla dyrt bara! ja håller tummarna för min tur! :)

Bim H-D

JA!!! De där har jag kollat på nätet, men var? Och drömt om!!! Idag har jag försökt inhandla lite måste-ha-saker med krånglande kort... sista stället fick jag lämna UTAN att få något med mig hem, snyft... Kortet vägrade lämna ifrån sig mer pengar... Testade att köra ett kontoutdrag... stoppade in kortet, kod och valde kontoutdrag, plupp... ut kom kortet... testade flera gånger, samma sak... HJÄLP!!! Snyft, jag kan inte shoppa, hm... Anser banken att jag inte ska ha möjlighet till det, eller? Men, då går det säkert inte på nätet heller... och hur då komma över de där om inte genom att vinna här? HJÄLP!!!

Må så grankott... och undrar vad som händer??? 3min efter att banken stängde hände detta!!! bläääääääää...

kickan

åh en sådan behöver jag för att fräscha upp min torra hud när jag sitter bakom dataskärmen hela dagarna lång "suck" så självklart är jag mer och tävlar! :)

Mischa

ojojoj, en sådan dära skulle jag absolut behöva till mitt hår haha! Hoppas att jag vinner :D

Mathilda

Hej hopp! Jag är hemskt gärna med och tävlar om dessa små uppfriskande saker!



Johanna - kommer du kanske ha med dig sådana på flyget när du reser? Vore ju som sagt mycket praktiskt :) Kram!

Ella

Gillar din header! Jag anmäler här med mig till tävlingen och lämnar mina fingeravtryck på platsen. hör av dig om mina stämmer överens med vinnarens:) Ha det bra!



sockerflickan@hotmail.com

Hanna

JAG ÄR GÄRNA MED OCH TÄVLAR OM DESSA FANTASTISKA PRODUKTER! :)

Anette

Lite vitaminspray skulle pigga upp mitt trötta ansikte...:-) jag är gärna med och tävlar !

JOHANNA

åh, jag är med! vilken tävling. aldrig provat håkanssons. alltid kul med nytt :)

MArit

Åh, har alltid velat prova det. Så jag e gärna med o tävlar.

Ha en bra dag o en bra semester. KRAM

mommy

Åh! Jag skulle jättegärna vilja vinna vitaminsprayerna.Jag jobbar som kock och du kan ju tänka dig hur det torkar ut hyn, när man står vid en varm spis hela dagen.Ha en trevlig semester förresten!

Veronica

Ååhh!!! Jag vill vara med :) detta behövs då jag jobbar framför en dator.

Linn

Jag vill absolut vara med och tävla, faktist inte hört om den innan men den lät intressant eller vad man nu säger, haha. Hope Im lucky! :)

Susanne

Detta har jag inte ens hört talas om, skulle verkligen vara kul att få testa. Låter som något, som jag skulle bli beroende av!!!

[email protected]

nathalie

Åh! Jag vill vara med, har alltid velat prova dessa!

Lene

De där har jag suktat efter länge!:) vill ha!!!

Johanna

precis vad man behöver efter en hård dag på jobbet :)

Sandra

jag är med! :)

finaste

Testar vi denna gången med =)

Puure

Nice tävling och riktigt bra pris, i am in!

mio

Klart man är med och tävlar!!

Jessica

Wow, självklart är jag också med i tävlingen



http://vagavinn.blogg.se/2008/may/vinn-hakansson-vitaminspray-6-pack-mini.html#comment

jenny C

Jag är med och tävlar hoppas

Eva

Åh, jag vill testa dem. Jag skulle rekommendera Make Up Face Mist.

emma

ooo har så länge velat prova detta!

vill vinna!

En Mölnbobos Liv

Kastar in ett sista minuten inlägg. Jag är givetvis med, vore toppen att vinna detta då jag är inne på sista lilla sprayen just nu.



mejl: [email protected]

Stina

Jag behöver både bli uppiggad och kunna stråla nästa vecka så gärna en dusch för mig...

Rebecca

Vilken tur att jag såg det här bara några minuter innan tävlingen avslutas! :D

Ja är med!

Jenny

missade typ precis ju :(

Jessica

Självklart vill man vara med och tävla! :)

Sandra

Jag är med! :)

Julia

jag är med! :)

Erika

Åh det skulle få vara roligt att få testa dem, har aldrig testat vitaminspray...

erika

Jag vill verkligen vinna!

Malin

Jaaag är med! vill veeeerkligen vinna!

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.