Tävling! Vinn Essie Guchi Muchi Puchi!


Guchi Muchi Puchi från Essie.
Värde 110 kr.


Nu när bloggen tar vaccation så passar jag på att lägga ut en ny Essie-tävling!

Denna gång kan du vinna Guchi Muchi Puchi  från Essie.
En riktigt lovely sommarnyans som passar perfekt för alla partyn som väntar!
Även snygg dagtid till stranden eller på shoppingturen!

Nyansen är inte så lila som på produktbilden,mer åt det rosa/violetta hållet som ni kan se på den högra bilden!

För att vara med i tävlingen behöver du bara lämna en kommentar.
Har du en blogg får du gärna tipsa andra om tävlingen i din blogg men det är inget krav!
Glöm inte din mejl eller bloggadress så jag kan kontakta dig om du vinner!

Tävlingen avslutas Måndagen den 2/6 kl 23.59

Lycka till!♥
75 kommentarer
Att ha det gott

Jag försöker sluta att bita på naglarna

Det går ganska bra nu Det skulle nog vara lite lättare om de var lackade i en snygg färg

mommy

Skulle sitta fint mot min förhoppningsvis solbrända hy nu i sommar. Jag är gärna med och tävlar.

Li

fina vinster du har!! hoppas på vinst

Linn

Jag är med! :)

Alexandra

I want it!!



alexandra[email protected]

finaste

Då testar vi igen fniss

kickan

ja då testar jag igen då :) Trevlig semester!

Lina

Jag är med!!

Rebecka

Åh jag vill jättegärna vara med och tävla om det här lacket för jag röstade på det i omröstningen om vilket som skulle lottas ut :)

Kram!

Rebeccah

supersöt färg! :)

Hanne

Jeg vil være mer:)

Frida

Jag vill vara med! :D

Eva

Jag är med!

Jenny

jag är med :)

Hanna

Jag är med! :)

Trevlig resa.

Sara

Jag vill gärna vara med :)

Fia

Jag är med!

Lina

Ett nytt försök att vinna! ;)

Annika

Urläckert lack, ge till min fina solbränna

:)

Linda

Åh det lyser Linda om lacket, då håller jag tummarna nu...!

Cassandra

Jättefin färg på nagellacket och skulle passa bra nu i sommar. Jag är med :)

Bim H-D

Men, NU måste det vara MIN tur denna gången, suck... När Skruttisen vann förra nagellacket, så vill jag också vinna jö... Och kunna meddela att jag också har vunnit ett, snyft... Behöver något läckert till semesterturen ju... suck...

Må så grankott...

Tuva

Jag vill vara med :)

En Mölnbobos Liv

Jag är med!



Min mejl: [email protected]

emma

jag vill ha!

Susanne

Hoppas också att det ska bli min tur att vinna denna gång!!

Jessica

Jag vill gärna vinna det :)

Ella

I'd like to win, muchopucho. Guchi muchi puchi. Heja mej!



sockerflickan@hotmail.com

Therese Börjes

Jag vill gärna vinna! Så fint!

Matilda

Någon gång kommer jag att vinna... : )

Anna

Finfint! Jag är med :)

Cecilia K

Okej, tredje gången gillt då för dessa Essielack, vill ju bara ha ett!

Mathilda

Jag skulle gärna vilja känna mig somrigt fräsch med nymålade naglar i en så fin sommar-nyans som denna!

Sandra

Jag är med! :) [email protected]

Angelica

Jag vill gärna vara med!=) kram på dig

ida

jag vill vara med i den här underbara tävlingen! :)



nagellack.html" rel="nofollow">http://levandeljus.blogg.se/1211778141nagellack.html

Petra Bloggar

åh hoppas att jag vinner denna gången! :)

håller tummarna hårt

emmelie : )

åh perfekt nyans och allting, ;) vill gärna vinna! PUSS :) är med ofc!

Michelle

Jag är gärna me =)

erika

jag vill vinna

Julia

jag är med! :)

Trinidad

Jag är med !

lollo

I'm in

bitte

skulle sitta skit snyggt på mina naglar i sommar bitte[email protected]

Beccy

Skulle vara roligt att för första gången prova på essie :)

Natalie

Jag är pank och skulle behöva ett nagellack, nyansen var skitfin, särskilt när man blir brun! :D jag är med!

adlen

jag provar lyckan! =)

adlen

jag provar lyckan! =)

Cecilia

Jag är med! :)

cillan[email protected]

Cecilia

Jag är med! :)

cillan[email protected]

Lynn

Det var fint.. jag är med :)

Hoppas du har det bra i Egypten :)

Lottapotta

Vore kul att prova på Essie, super fin färg till sommaren.

Martina

Skulle sitta riktigt fint med en Essie-nagellack. Har aldrig testat märket själv, men hört en massa gott om det! Ha en bra kväll! :)

Emilia

Jag vill cckså vara med och tväla :) Ha en trevlig semester!

Therese H

Nu vill jag vinna hahahahaha

Michaela

supersött nagellack! klart jag är med:)

Emma

hade varit superkul att testa! :)

Linda

Jag är gärna med

Nina

Vilken söt färg! Skulle vara kul att vinna. Här i stan (sundsvall) finns det inga fina lacknyanser alls! Blir så less.



Hoppas på tur nu då :)



Kram

Malin

Har precis köpt en UR söt kjol som skulle passa perfekt till den rosa nyansen :) Ååh.

Gabi

Min styvdotter sa till mig: Gabi, varför slutar inte du att bita på naglarna, du som har så fina naglar. Sagt & gjort.. Jag målade på nagellack & slutade helt sonika. Nu börjar det att bli lite längd på den, så ett fint sommarlack skulle sitta fint. Dvs. I'm in!

Hoppas du har en bra semester.

Anna

Jag vill jättegärna vara med och tävla :)

Bim H-D

Gillar detta nagellack. Önskar få testa, ja ;) Finns ju inte här att inhandla vad jag sett - och behöver få in något nytt bland de jag inte har ;)

Må så grankott... ngn som behöver härlig färg till sommarens - förhoppsningsvis solig sådan - solbränna? ;)

nadja

klart jag är med =)

Angelica

Självklart vill jag vara med och tävla,

Jag adore färgen!

Riktigt riktigt snygg!

Angelica

Självklart vill jag vara med och tävla,

Jag adore färgen!

Riktigt riktigt snygg!

Cicci

hoppas ni får en bra semester :)!

Alisa

jag är med =D

Isabell

gud så snygga färger, :) jag har gått och trånat efter detta o så ser jag här, :) jag är definitivt med:)

Charlotte

I'm in! Riktig snygg och sommarfräsch färg :)



[email protected]

Matilda

Älskar din blogg och dina tävlingar!

hoppas att jag har tur någon gång

haha

Johanna M

Jag vill helt klart ha! :)

Matilda

Snadra

Jag är med!