Summer Beauty


I förra veckan investerade jag i en Nivea summer Beauty.
Kostar inte många tior och är faktiskt en riktigt bra och prisvärd "gradual tan" produkt.
Jag använder fair to medium och det är ett gott råd att hålla sig till den nyansen om man inte vill riskera att bli fläckig.
Doften är diskretare än om man jämför med Dove Summer Glow och jag tycker färgen även blir finare och jämnare.
Försvinner utan att lämna trista flgor eller dylikt sedan.
Man behöver inte alls hålla på varje dag för att se resultat.
Det beror ju alldeles på förståss om man som jag vill se lite gyllenbrun ut eller om man vill se utomlandsbränd ut.
Jag körde en omgång i fredagskväll och imorgon kanske det är dax igen.

Har du någon bra bus-produkt att rek?
5 kommentarer
Jenny W

Estée Lauder gör riktigt bra BUS-produkter som luktar jättegott, knappt nån BUS-doft alls, och ser naturlig färg! Dock ganska dyr =( Kram/Jenny

Marie

Loreal Nutribronze :) Läs gärna mitt inlägg om den här: http://skosoet.blogspot.com/2008/05/loreal-nutribonze-body-lotion.html

Lene

jag har Doves hemma men nu säger nästan alla att Nivéas är bättre så jag får väl köpa den istället:)

Mia

Har oxå använt loreals Nutribronze. Riktigt bra!!

Glennmaja

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,