My new look-alike?



Ingen har väl missat att i vår är långt hår i längder åter rätt. Lite hippie-inspirerat.
Självklart trevligt för mig,men ärligt talat så är just hårtrender inget jag direkt följer slaviskt.
(Det vet ju ni som följt min blogg ett tag;)
Det tror jag inte Joachim Cans i Körslaget gör heller,följer rådande hårtrender.
Jag följer inte Körslaget,det är första gången någon i familjen ser det just nu.

Lilla-E: Kolla den där...mamma..ni har ju lika hår!
Jag: Va?Vem menar du? Den där hårdrocks-farbrorn?
Lilla-E: Ja precis. Jag tror faktiskt att han har ännu längre...
15 kommentarer
Nina

Heja Jocke! Har faktiskt sett dem live en gång för typ hundra år sen, himla bra =)

Karl

Hej hoppas allt är bra med er! Måste bara säga att det där han menar med håret är en grej vi brukar göra typ att vi retas med varann och säger att den andre är lik nån ful på tv:n och då ska du säga tillbaka att han är lik nån annan ful! :)(fråga Wille)Det hela började hos farfar :)

Ha det så bra/K



Anna

haha!

Jag önskar att mitt hår kunde växa snabbare, men till nästa sommar är det kanske långt:)

Helena

Svar: Tack snälla, natti, natti!

mingla

Har inte sett SATC´s sista säsonger..tror du man bör ha gjort det för att kunna hänga med i filmen?

Ebba

Åh, jag vill ha långt hår!

Ebba

Ovanstående kommentar skrevs av mig (:

Anonym

Karl: Ha ha..men han menade faktiskt håret,det var en spontan liten comment framför lördagsmyset och ingen lek vi lekte;)!

(Ska dock lägga din info på minnet för framtiden,då vet jag var det härstammar från..farfar!?;)!



mingla:Absolut inte! Vet du bara vilka girlsen är så kommer man nog hänga med hur bra som helst ändå:)!

Emelie

Jag hade gjort vad som helst för att få så där riktigt långt hår :P

Sussie

Själv har man inte ens hår till axlarna men oj vad man längtar tills det har växt sig långt!

Fina - utbildad make up artist

Nja, jag gillar inte henne.. =P

emelie

åh, hippiestil på håret är så snyggt. typ lite slitet och ofixat. like it =)

Emily

Nu saknar jag mitt långa hår ännu mer! :(

Anna

Haha, vad sött! Ha en fin söndag, kram!

Sassy

Det är så fint med riktigt långt hår och jag bara väntar på att mitt ska växa ut!

Hoppas du har haft en bra helg!