Oooopss..

 
..det blev ett fodral också från AA. ( nelly) Himla snyggt med den bara ryggen och så kan man ju ha den casual under skinnjacka i vår. 259 kr på rean! Jag tror inte jag kommer ångra mig. Jag behöver svarta små fodral!
Men nu får det vara nog!

Kul att Tina & Tobbe vann nu då. Let's Dance såklart.
Då är hela min släkt säkert övrlyckliga eftersom min moster tränat dem i dans,hon som har en dansskola! Själv har jag känt mig lite osocial som inte riktgt fokuserat på programmet utan mer kraft har lagts åt nätshoppingen..ha ha..så det kan gå!

6 kommentarer
Fia

den där klänningen är så fin, men har den redan så klickade hem ett par mjukisar :)

denise

häftig blogg

hannahsthlm

Fia: oki:)

denise:Tack!

Rebecca

AA fodralen är så snygga. Synd bara att dom inte hade suttit så snyggt på mig, har inte kroppen för det :P

anna

Aha. Då förstår jag din koppling till Örebro.
Lenas Dansstudio.

Falkastrid

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.