Oh my Lord..

 
..ha ha..det var inte dåligt med saker ni vill läsa mer om här på bloggen.
För att visa att jag tar era åsikter på största allvar så har jag nu sammanställt en lista som följer här:

Mer om killarna och deras outfits
Mer om barnkläder och saker till barn
Mer DagensOutfit
Mer bilder
Mer inredning
Inköp och recensioner
Mer om smink och bra och dåliga produkter
Makeup tips,steg för steg och olika teman
Mer om frisyrer och hårprodukter
Mode och sminkfavoriter
Kläder till killar
Läsa mer om mingel och event jag går på
Läsa mer om mig och personliga saker som händer i mitt liv
Att jag ska ta upp dagboken jag publicerade förr
Mer om böcker,film och musik
Utmaningar och tävlingar till läsarna

Jag ska verkligen försöka att uppfylla era önskemål så gott jag kan, inte allt på en gång men..nu har jag ju listan här att kika tillbaka på!

Vinnaren presenteras på  Måndag och jag kommer lotta  fram den lycklige med hjälp av Lilla-E för alla tips var så bra så jag kan inte välja!♥

9 kommentarer
jen

Det är alltid lika roligt att se dagens outfit :)

Att ha det gott

Låter MYCKET bra tycker jag

Karin

hehe schysst:)

sanny

låter bra :)

Jennie

oj :P folk har tydligen många krav

Therese

Inte dåligt med önskningar dina läsare har;) ...men vilken tur att du frågade:) Skulle också jätte gärna se mer av inredning! Trevlig måndag!

Frida & Fabulous

Det viktigaste är att du uppdaterar ofta! :)

Idarragna

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

Tory Burch

Simple & superior personalized luxury! Tory Burch flats are always the most practical choice to wear the most comfortable, this summer, may wish to select a pair of the most elegant ballet flat shoes, marching under the sun light walking, is not particularly pleasant natural?