Klänningproblem..

På Torsdagkväll är jag bjuden till Thalia´s modevisning på Nordiska Museet.
Tillstälningen anordnas av Bindefeld ab och klädseln är fest.
Så långt är allt jättretrevligt...verkligen.
Problemet är bara det att min klänning jag köpt är  f ö r  l i t e n.
Det var ett tag sen jag köpte den så jag kan inte byta.
Frågan är om jag kommer komma i den till på Torsdag?
Någon som har något bra tips på den fronten?
Alla tips är av glädje då min garderob inte svämmar över av just festklänningar.

14 kommentarer
anna

tyvärr nga tips..då det mesta i min garderob för tillfället också tenderat att bli för smått...

kram

Paulina

dricker man mycket vatten har man en tendens att svullna upp rätt mycket av det. Så försök minska det om du dricker mycket tills torsdag

Lenita

svar: tack så mycket! :)

LinnRuby&Millan

hm.. ingen aning:P

Emelie

Vad snygg header du fått, eller den kasnke du haft länge? ^^

Tobias

svar: inte ? :D

sommarskatt

försök och tänk på ditt kaloriintag dagarna innan nu, se till så att du äter lite mindre = viktnedgång, så du iaf kommer i din klänning till dess :)
även träna lite smått :)

Marielle

den lilla svarta om den klänningen du tänkte ha inte passar =) trevlig kväll!

Martina

Glöm inte att kolla in smyckena under visningen. Det är en vän till mig som är designer!
Lycka till med "minibantingen"!

sofie

sv: nej jag vet, men jag har haft så himmla mycket att göra idag tyvärr=/
tack desamma:D

Elisabet

Gud vad roligt med visningen, du får väl sitta i bastun fram tills dess då så kanske du går ner lite, haha!

Nathalie

Ät sex mål om dagen och minska ned på kolhydraterna. Helst inga alls... jag struntade i pasta, potatis och bröd i en vecka och gick ned ungefär två kilo.. typ GI fast lite hårdare?

s h o p a h o l i c m a m m a n

Åhh va kul ska du ochså till thalia.. jag med ska gå med amanda (shopping.blogg.se) då syns vi två dagar i rad hihi.. Jag ska nog köra på den lilla svarta på torsdag.. Kramis

Amunderica

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you