Jaha ..Hur gör man det då?

 

Jag ska in och tjuvkika lite på nya Veckorevyn som först på fredag släpps till "alla".
Vara lite testpilot.
Fick ett hjärta man kan lägga in på sin blogg och det gör jag gärna i något hörn lr bland länkarna.
Frågan är då bara..Hur gör man då?
Måste man koda allt som ska in utanför själva "bloggens ramar""?
(hänger ni med?)
Eller kan man bara placeara hjärtat enkelt någonstans där man vill ha det i någon ytterkant?
Verkar inte funka för mig iaf :/
Men det vore ju  praktiskt om man kunde göra så...

Någon som har något bra tips?

6 kommentarer
Sweet 16´s blogg

Du som är mode bloggare, vet du var man kan köpa liknande kjol som elin kling har på på bilden på min blogg? :) blir jätteglad för svar!

Therez

:) Du går in på design och sedan kodmallar. Lägg sedan in "hjärtkoden" från vr.

Jag la in mig just innan

Therez

Oj det kom visst inte med...

men innan head.....

anina

Nu fick jag till hjärtat i min blogg, lite klurigt =)
Lycka till. Kram.

Lottisin

ingen skillnad var du klistrar in det, välj höger eller vänster hörns kod och klistra in nånstans efter "header" så kommer den upp i hörnet. :)

Vemundoda

You have done a great job with everything on this site. I Love your site