Gosh!

Neej..nu har jag två VR hjärtan som inte funkar att länka...ha ha...fab ;)
Att det ska vara sååå komplicerat.
Blir galen på att hålla på i kodmallen.
Hela bloggen flyttade sig läskigt nära högersidan när jag försökte ta bort dem nu, en annan gång blev länkarna breda i hela vänsterspalten..phu..får ta tag i detta imorgon tror jag.
Hur gjorde ni andra?
Kanske någon vänlig själ som kan hjälpa till? :-)
Har någon den exakta koden som funkar att klistra in så får ni gärna skicka den på mejlen för jag får inte till rätt kodning....som ni ser....hmm.

Dax för en html-kurs för mig snart..maybe?
6 kommentarer
Maria

God Morgon! Hoppas du får en underbar dag :)

Johanna

Inte alls så lätt med dessa koder, skulle vilja lära mig mer om webbdesign :) Men jag har skickat ett mail till dig om hur jag gjorde! Hoppas det funkar. Kramis :-)

Anonym

fick idén om wow-inlägget i från Katerina Janouch, som skulle köpa en dator (och det var tvunget att gå att spela wow på den).Tragiskt med dessa spel!!

Therese

Hihi, inte alltid sååå lätt med html. Men det har ju ocksås in charm när man får till någonting som man blir riktigt nöjd med:)

emma

Kan du inte fixa stavningen på fashionista när du ändå håller på...fniss :)

Armanmathilde

Hope you enjoyed your visit.