Easter Balcony

 

Fått lite påskfint på den ena balkongen iallafall.
Självklart ska det vara chockrosa fjädrar i påskriset..finns det andra alternativ?;)
Vi ska inte vara här över påsk så jag ska inte "dra på så stort". Jag kommer då vara i min andra lägenhet.

Annars har det varit en stressig eftermiddag och en lugn kväll framför Let´s Dance.
Det är så roligt att ha barn för då måste man verkligen följa både L D och Melodifestivalen, man har iallafall en legitim anledning till att man kollar ;)

Vad har ni gjort denna fredag då? Påskpyntat..någon?

7 kommentarer
Karin

ja jag satte upp lite påskvippor igår:) färgglada

NINA

Vad fint Det blir nog inte så mycket påskpyntat för min del, kanske lite tulpaner.

Ha en härlig lördag.

LP

Vi kan inte ha fjädrar här för då tar hunden (jack russell) dom.. tillsammans med katten haha.

Men du fick iaf lite påskfint :)

delinda

mysigt =) har inte börjat pyntat ännu

Sonja

Lite tidigt för påsk enligt mig :P Men vad göörsöt balkong ;D

Niklas Eriksson

Inget pynt här ännu, lär nog inte bli nåt heller.
Men det såg snyggt ut på din balkong på bilden.
Jag passade på att städa lägenheten på förmiddagen innan jobbet. Annars var fredagen som vanligt en lugn tillställning.

/Mvh Niklas

Theoenya

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...