Always..

 
Jag älskade Hello Kitty som liten tjej och för något år sedan var det verkligen kuligt  att köpa H K saker i lite billigare variant på tex. H&M . 
Nu går det ju däremot nästan inte att gå in på någon kedja utan att överösas av Hello Kitty saker och då förlorar det ju onekligen lite av sin tjusning.
Aja..jag ska inte sticka under stol med att jag titt som tätt fortfarande (omedvetet?) kommer hem med Hello Kitty i shoppingkassen.
Senast blev det showercrerme från H&M och ett par sockor från Åhlens.
Man kan nog nästan kalla mig samlare...

Lyckas du samla på dig något omedvetet?
18 kommentarer
Jonna

trosor, ja är bäst i världen på att samla:)

Helena

Nej faktiskt inte. Men jag skulle vilja samla på Chanelväskor, hihi!

Niklas Eriksson

hmm, bortsett från dammet under soffan...
Så skulle det väl vara stjortorna & slipsarna då. Ligger på runt 100-110 stjortor och ett 40-tal slipsar. Och inte kan man kasta nåt heller, attans...

/Mvh Niklas

tiina

Jag är en samlare av kort, vanliga vykort alltså:) Igår mådde jag aningens bättre så låg inte kvar i sängen, men idag mår jag tusen gånger värre och hela familjen är sjuk nu:( Skönt att höra att någon mår bättre :) Godnatt kram.

hannahsthlm

Jonna: Ha ha..men det är ju faktiskt bra att ha en hel del av;)

Helena: Jaa..DET skulle jag gärna också vilja samla på mig..hi hi;)

Niklas: Oooppss..det var en hel del,men det är ju ändå kul att ha lite att välja mellan också kan jag tänka:)

Tiina:Vykort är ju trevligt:) Ajdå..hoppas hela familjen bättrar sig snart! Kram!

Lexie

svar: det är bra det :D

anna

ögonskuggor, linnen och bodylotions.

kram!

hannahsthlm

Lexie: :-)

anna: Bra saker att samla på sig ;) Kram

Linda

ja, det är så lätt att bilderna blir kvar i datorn men jag gillar att även sätta in dem i album! Samlare sa du... ja fotografier och skor!

queenpeach

jag skulle säga klänningar. speciellt nu när jag bor i Bangkok och utbudet är enormt. Eg behöver jag fler kjolar och toppar men kommer alltid hem med en ny klänning :)

Karin

tack det var UNDERBART:) här hemma då?:)

Hanna

svar: det vill jag med (:

Marielle

(svar) ja visst är det =)

jag har faktiskt köpt underkläder med hello kitty på från h&m och sen så har jag en tischa från bikbok med ett stort tryck :) skulle gärna inhandla mer hello kitty, älskar't!

Lene

hello kitty är verkligen urgulligt! har fingrat på massa av H&Ms HK-prylar men än har jag inte köpt nåt!
jag brukar lyckas samla på mej väskor. jag älskar väskor och har en fin liten samling hemma:)

MissPurple

Vet inte riktigt om jag lyckas att samla på mig saker omedvetet, men medvetet däremot ramlar det in lite ögonskuggor då och då.

Vanadesse ~ Designing Everyday Life

Tack så mkt! Vad glad jag blir!

Ha en fin dag!
Kramar V

Elisabet

Jag brukar också lyckas komma hem med Hello Kittygrejer lite då och då, de går liksom inte att motstå. Ha en jättebra dag!

Suscoto

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany