Vinnare Hippiearmband från Ms Bijoux!




Denna gång blev det The City som tog hem vinsten.

Här är hennes underbara motivering:

"Jag har precis inhandlat världens finaste lila skor,
dom är så höga att jag blir längre än min bror,
men vad gör det om 100 år?
Vad jag inte har är ett armband att matcha med,
och att köpa är ingen idé,
för kontot tömde jag redan när jag ställde mig i led,
för att köpa mina fantastiska skor,
som egentligen kostade mer än min kära mor tror."

Congrats! Mejla mig dina uppgifter var vinsten ska sändas på :
[email protected]

För er andra som undrade var man kan få fatt i dessa underbara hippiearmband så kan jag tipsa om
Modemecka, Accessora och Nelly. Pris 99 kr.
5 kommentarer
alec

åh vad roligt rim :) va det mer som skrev?

HannahSthlm

alec: Ja ellerhur! Nej inte så många fler rim men en hel del fler bra motivationer till att vinna armbandet fick jag in,ca 100 st:)!

Dress Like a Princess

Åh GRATTIS, det armbandet är så fint :)

www.alexandrastyle.blogg.se

Armbandet är fantastiskt fin, har bloggat om det ja med :)



//

www.alexandrastyle.blogg.se

The City

Åh, vad glad jag blir! Jag slänger iväg ett mail genast :)