Vad tycker vi om det här glaset då?

 

Vilken chock jag fick när jag hittade Lilla-E värre svärtad än en sotare i köket för nåon dag sedan.
De fina glasen vi fått i present visade sig inte var så funktionella.
Vid kontakt med vatten försvann den svarta färgen.
Nu har jag tvättat bort den svarta färgen från alla glasen så de är "genomskinliga" med vita prickar.
Den vita färgen sitter...men uppenbarligen gjorde inte den svarta det ;)
Inte speciellt bra glas...och jag tror inte de var särskilt billiga heller...
Svårt att reklamera dock när man inte vet var de är inhandlade och det är ju lite pinsamt att fråga när det är en present..men egentligen borde man ju klaga!

Har du råkat ut för någon riktigt dålig sak eller produkt?
Berätta!
16 kommentarer
Karin

shit vad dåligt haha

Rebecka

Tråkigt med glasen :(



Ja det har jag gjort, var trött på den förra designen. Ville bara ha något enkelt nu :)



Tack, ha en fin dag :)

Jen

allt bra idag? :)

nadja

ojdå =/

Linda

Tack men det tycker jag okcså han är ahha.



Nej bra det är väll dags att göra den u snart va^^?



Men gud vilka glas, har aldrig varit med om någon sånt.

Lenita

Ajdå :o

Lina

oj, det var inget vidare..

Wysteriia

Men shit så dåligt :S

Anonym

Ja det är rätt pinsamt att fråga var dom är köpta när det är present, men jag tycker du ska göra det i alla fall. Det där var ju riktigt illa! :(

Daniel

Du borde verkligen gå å klaga!!

Cicci

Det var ju riktigt illa!

Melina

oj

Nina

Oj då =) verkar inte vara någon vidare kvalité!

Jannica

Haha sådär ska det ju inte se ut! Tur att du inte hade någon fin middagsbjudning eller dylik tillställning där samtliga gäster riskerat bli svarta! ;)

Lene

herregud, det har jag aldrig varit med om! verkar ju riktigt konstigt!

Ovemarlen

Very informative...God Bless