What a night!

 
"Födelsedagsbarnen" Kristin och Rebecca

Ja ni. Det var ett otroligt lyckat fördelsedagsparty igår!
Mycket folk,ca 40 inbjudna och vi blev kvar ganska såå  länge på Holländargatan.
 



Sedan blev det  Village där vi minglade in på småtimmarna.

Bilderna på mig blev inte direkt vackra men ni får hålla till godo för det blev bara dem jag lagt ut!

Älskar verkligen deras "uteveranda" och i vimlet inne på Village syndes bla. Måns Zelmerlöw,Marie Seneholt,Felix Herngren och Alex Schulman.

Idag är jag beyond trött,det har liksom gått lite över gränsen nu på kvällen så att jag är så trött så jag känner mig pigg..hmm..hänger ni med?Har haft ganska mycket att trixa med också på dagen så bloggen har hamnat lite på efterslänten..men det blir bättre..man kan ju tyvärr tyvärr inte hinna med allt jämt!

Hoppas ni har en bra weekend!
Har ni hittat på något kuligt? Variit på någon facy fest lr annat trevligt?

12 kommentarer
LIFE BY Marielle

Såg roligt ut! :)

mia dh

Hänger med precis, å vad fin du var och vad trevligt allt ser ut.



Jo du filmen var ju alldeles underbar, kvällen likaså, har haf riktigt härligt. Ha det bäst och gonatt.

HannahSthlm

Marielle: Ja det var det verkligen, en underbar fest:)!



mia dh: Skönt att någon förstår mitt tillstånd;)!

Tack söta,var verkligen trevligt!:)

Roligt att du gillade filmen..men hur kan man egentligen inte göra det? ;) Den är ju såå härligt bra! Mysigt att resten av kvällen också blev lyckad! :)Gonatt gonatt!

Rebecca

Tack detsamma! ;)

Evelina

Vad kul med fest :) Fina bilder, blir också sugen på partaj!

ANGELICA

låter trevligt :)

puss,

delinda

ser riktigt nice ut tjejen =) party! hoppas du får en härlig sön!kram

Frida

Sv:Tack så mycket du får ha en bra söndag du med!!! =)=)

Wysteriia

Tack söta du! <3



Ser ut som en lyckad fest! :D

Karin

aa helt galet grymt igår:) wiho:)

julia.

åh, vilka fina bilder!

Jenny W

Bilderna på dig var superfina ju!! kram/jenny