Home!





Hallo!
I Sverige igen och har 350 bilder i kameran...hmmm...lär ta lite tid att organisera dem!
Ca 35-40 grader varmt varje dag men det verkar ju nte vara såå tokigt väder här hemma heller r n !
Med ganska stor sannorlikhet kommer ni bli terroriserade av bilder på strand,kameler,lipgloss och..mig..den närmsta veckan;)
Mer rese-info kommer imorgon,är lite smått trött idag!


Har ni frågor om Egypten så fråga på,jag svarar så gott jag kan!

Och jaaa..jag var nog blekast på planet hem..men nu tror jag faktiskt jag börjar se l i t e brun ut..ha ha!
33 kommentarer
Wysteriia

Välkommen hem! ;D

hannahsthlm

Wysteriia: Tack:)! Skulle dock gärna stannat borta en månad till lr så :P!

Starmama

Välkommen hem! :-) Hoppas ni hade en underbar semester!

hannahsthlm

Starmama: Tack:) Det hade vi verkligen!

Sandra

Befinner ni er vid en kyrka i en av bilderna? :)

Nina

Välkommen hem & vilka härliga bilder! ser framemot att se fler bilder.



Ha en härlig dag.

Helena

Godmorgon! Vilka fina bilder! Ser härligt ut. Ha en jättebra dag!

Petra Bloggar

Välkommen tillbaka :D



ser ut att ha varit en TOPPENsemester! =D

sanny

härliga bilder

svar: jaa, visst är han :)

Dress Like a Princess

God morgon sötnos :)

Jättefina bilder!

Linda

Åhh roligt att rida på kameler. Var det bra shopping där då?

Att ha det gott

VÄLKOMMEN hem

Lääängtar efer de där tipsen du vet

Jonas

Fy fan vad underbart!! :) Hoppas på fler inlägg om resan. Jag har redan en systemkamera, men vill uppgradera så det får bli att sälja pentaxen...

Ha en fantastisk dag!

Jessica

Välkommen hem, bloggvärlden har saknar dig:) Hoppas allt är bra och att vi får veta mkt om resan!

Sweetheart

Åh, egypten vill jag till någon gång - vill se pyramiderna! :) Ser fram mot massor av bilder!

Lynn

Välkommen hem :) ser ut som ni haft det riktigt skönt där :) ska bli roligt att se fler bilder :)

Amanda

Vad härligt du ser ut att ha haft det! =)

Evelina - blivande brud <3

åh vad mysiga bilder! vi ska med till afrika snart, fast till tunisien. ser varmt o skönt ut =)

Katja

Härliga bilder :)

HannahSthlm

Sandra: Japp det gör vi!



Nina: Tack:) Det kommer fler;) Ha en underbar dag du med!



Helena: Ja! Det var verkligen en härlig resa!:) Ha en bra dag du med!



Petra: Tack tack:) Det var det absolut!:)



Sanny: Tack:)!



Dress Like a Prinsess:Tack tack:)! Ha en fin dag!



Linda: Ja! Var verkligen kul och annorlunda att ta en kameltur;)! Lilla-E älskade det!:)

Shoppingen var...jaaa..det beror lite på vad man är ute efter! Jag är ju inte direkt ett fan av kopior på märkessaker men det kryllar det av som i tex. Thailand.Gillar man LV-kopior så är shoppingen ett himmelrike kan jag tänka..för mig som har äkta LV väskor så kändes det inte lika lockande:P

En vän till mig köpte guldsmycken dock för guld är billigare i Egypten än Sverige, hon köpte en urfin ring och ett hängsmycke.

Man kan pruta rejält så Lilla-E fick med sig söta leksaker hem som jag prutade ner till typ..ingenting:)!



Att Ha Det Gott: Tack tack:) Åhh..jag vet..har lite ångest för jag glömt bort tipsen,kanske gör ett inlägg på bloggen snart med sådana tips annars mejlar jag inom närmasta tiden!:)



Jonas: Yes!Såå himla underbart! Längtar redan tillbaka!:) Kommer mer bilder och info om resan inom kort!:)

Okey..hoppas du hittar någon ny superkamera snart då som du vill ha! Ha en toppen dag du med!:)



Jessica: Tack:)Har saknat er också! Mer info om resan kommer! Ha en fin Onsdag!



Sweetheart: Ja! Åk till Egypten någongång,det kan jag verkligen rek:) Tyvärr han vi inte med pyramiderna denna gång men jag åker gärna tillbaka och DÅ ska jag dit!:)



Lynn: Tack:) Verkligen en fantastisk semester! Fler bilder kommer:)!



Amanda: Ja det var det verkligen:)! En toppen semester!



Evelina: Tack!:) Åhh..vad härligt med Tunisen,dit vill jag också!:)





HannahSthlm

Katja: Tack:) Det var riktigt härligt!

Melina

härligt

HannahSthlm

Melina: Yes;)!

jen

hej kan det vara så att du inte blev brun pga att du hade massa smink på dig? tänkte eftersom sånt stoppar väl strålarna mkt? vilken underbar semester du har haft! :D

HannahSthlm

jen: Jag hade solskyddsfaktor 15 och NU är jag faktiskt riktigt brun på kroppen,verkar ta ett tag för pigmentet att "ställa om sig"..men det tror jag bara är bra! Smink hade jag endast på kvällarna,inte på dagarna:)!Dock skyddade jag ansiktet med soliar och hatt..vill verkligen inte bli bränd i ansiktet då det förstör mycket och leder till föråldring av huden.

Semestern var underbar!:)

Sassy

Åh, vad härligt det ser ut!

Jag och min pojkvän har tänkt att åka till Egypten i höst, can't wait!

HannahSthlm

Sassy: Tycker jag absolut ni ska:)! Jag vill tillbaka!

Bia

Fotot på dig och W är det bästa jag någonsin sett på dig. Håret är borta från ansiktet och du har en helt annan min än den du alltid har. Jätte fint foto !

maria

Härliga bilder !

Maria

Vad hade du gjort på benet?

lollo

egypten är ett trevligt ställe

Nicolayelida

I love guest books, keep up the good work!