Taxfree shopping




Jag lovade ju att visa mina taxfree-fynd,orkar dock inte rada upp allt eftersom jag inte tror att allt jag shoppade på mig är av intresse för er;)
Dessa produkter är jag dock otroligt nöjd med och jag kan rek.alla produkterna till er,bra köp!

Capture Totale Foundation från Dior
(detta är den relativt nya och dyra (!) foundationen från Dior som även innehåller serum och spf 15,det är den bästa foundationen jag prövat och jag har sedan förr nyansen 010.Nu tog jag dock 020 eftersom man är lite brunare på sommaren)

Lash Queen Mascara från Helena Rubinstein
(Köpte både nyanserna Feline Brown och  Wild Black)


True Match Super-blendable powder från L´oreal
(Jag köpte nyansen Rose Ivory,är transparent och mattar bara ner,dosan innehåller även applicatorsvamp och spegel)

Crayon Definition Sourcils från Guerlain
(Bra ögonbrynspenna,jag valde nyansen Chatain 02,man får med borste till brynen och vässare)

Clinique Quickliner for eyes (nyansen Really Black)

Clinique Superbalm moisturizing gloss (nyansen 02 raspberry)

Har du några övriga frågor om produkterna så svarar jag gärna!


8 kommentarer
sanna

Gå in på min blogg, och hjälp mig med min hårfärg, har beslutsångest





ha en bra dag

Wysteriia

Vilka bra saker du köpt! :D Bäst att passa på när det är tax free ;)

Gabriella Ivarsson

Hoppas du får en bra dag!

Linda

himla trevligt att det va ta 4 betala för 3 på taxfreen :) Superbalmen är asbra!

HannahSthlm

Linda: Jaaa..jag blev förvånad..men mkt trevligt;)!

Linda

jag fick beslutångest, tur att jag hade mkt tid på med med försenat plan :)

HannahSthlm

Linda: Hi hi..jag kände det samma..vi hade näligen också försenat plan och i detta fallet var det ju bara trevligt med mer tid i taxfreen;)!

Tory Burch

Do not superstitious high heels you, take a look at how Hollywood actress in their interpretation of flat shoes! From "Sex and the City" and to the red carpet like the darling of women, have regarded high-heeled shoes for the woman holding the myth of sacred objects are being broken, more and more of the actress chose the comfortable flat shoes, and flat shoes are Type O can be useful,

Tory Burch go see it!