Tävling! Vinn Hair Mask från phc

 
phc produkter säljs bla på Kicks och Åhlens.
phc hair mask kostar 20 kr /styck


phc är en noga framtagen hårvårds och stylingserie som håller hög kvalitet i allt från innehåll till förpackning.
Serien består av produkter i fyra serier.
Lila för slitet hår
Grön för extra volym
Rosa för färgat hår
Vit/Guld för glans och lyster

Nu har du chansen att vinna en hair mask från tre av serierna.
Perfekt nu i sommar om ditt hår behöver extra boost efter sol och bad.
Hair maskerna är förpackade i praktiska engångsförpackningar som är toppen att ha med på tex. en resa!
Jag lottar ut en lila för slitet och torrt håren rosa för färgat och behandlat hår samt en guld för extra glans och lyster!

Lämna en kommentar om du vill vara med och tävla samt ange vilken av maskerna du önskar vinna.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress!
Alla kan deltaga,med eller  utan blogg.
Tipsa gärna dina vänner och bekanta om tävlingen eller skriv en rad på din blogg!
(det är dock inget krav)

Tävlingen avslutas på Onsdag den 2 Juli kl 23.59

Lycka till!♥
60 kommentarer
Cecilia K

Åh jag är i extra behov av en lila...Mit thår är en blekningskatastrof;)

Minivra

Jag skulle vilja vinna den lila. Mitt hår har en tendens att bli jättetorrt och slitet på sommaren om jag inte gör något åt det..=/

A m a n d a 'skandalism'

Jag skulle vilja tävla om den den guldiga! Det behövs alltid lyster till håret!

Angel

Rosa för färgat hår,kul tävling.

Rebecka

Jag skulle vilja tävla om den guldiga, jag vill att mitt hår ska stråla och glänsa precis som jag :)

Nina

Vit/guld skulle jag vilja vinna!

Mira

God morgon, sötis! Hårprodukter behöver jag dock inte, men jag tänkte på huruvida du hade bestämt dig för ett Gbg-besök igen?

Jag har bestämt mig för att gå!



Kramiz

queenpeach

är i stort behov av den lila :)

Pernilla

Hej hej=D

jag skulle vilja vinna den lila jag=D

mini

min risbuske till frisyr behöver varenda en av de där, så jag kan inte välja en men med och tävla vill jag vara och har jag lyckan med mig så får du söta peppla någon åt mig :) lycka till till mig! mini

Lotta

Hej Hannah, måste tyvärr tävla om den lila, vore kanon på mitt sommarslitna hår! Kram

Frida

skulle vilja vinna den guldiga :)

Emma

Den lila skulle jag behöva vinna till mitt torra hår.

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag vill vinna vit/guld

[elina]

Jag skulle vilja vinna den guldiga :)

maria

http://ladiesmafia.mylava.net/



kom in och umgås med oss !

cornelia

jag skulle absolut behöva lila till detta hår! :)

LillaBoo

guld! Behöver till mitt långa långa hår! :)

julia

jag vill vinna den guldiga :)

evans

Den rosa skulle jag vilja vinna!

Sassy

Jag skulle vilja en i guld!

AmandaM

Jag vill gärna vara med och tävla om den guldiga masken :) jag är ganska nöjd med mitt hår, tjockt och har naturligt ganska mycket volym men lite glans och lyster saknar det allt :)

jennifer

Jag vill vinna den gröna :)

joss

jag vill vinna! en lila förpackning!

EmmaF

Hej hej! jag skulle vilja vinna en lila till mit alldeles för skadade hår :(

det skulle verkligen behöva en sån.

emmali

jag är med och tävlar, och vill gärna vinna denhär;

Vit/Guld för glans och lyster :)



Ifall jag vinner kommer jag att skriva en recension om vad jag tyckte om produkten :)

Sofia

Jag skulle behöva den lila inpackningen till min Turkiet resa :)

Ida

jag vill vinna den gröna :D

Wictoria.

Åhh jag är med. Jag skulle vilja vinna den lila :D

Jenny

jag vill vinna den gröna (:

Hanne

Jeg vil gjerne vinne den lilla:)

Hanne

Jeg vil gjerne vinne den lilla:)

Tuva

Jag vill vara med, helst vill jag vinna Lila för slitet hår

benita

Jag skulle gärna vilja vinna den gröna :D

Pixie

Jag skulle vilja vinna den lila :)

Christin F.

Vilka fina tävlingar! Vill gärna vinna den rosa:-)

Sandra

För extra glans och lyster

Nicole

Den lila hade allt suttit fint, jag är med =)

Linda

jag skulle vilja vinna den Lila eller den guldiga

lollo

jag vill ha guld

Sofia

jag är med och tävlar, om jag vann skulle jag vilja ha guld (:

Rävöra

Jag skulle gärna vinna den lila.

Nettan

Är såklart även med i denna tävling! Skulle jag vinna så skulle det bli lila för slitet hår, trust me.. mitt hår behöver det nu när solen ligger på ordentligt!

Emma

jag skulle önska den lila..måste verkligen göra ngt åt mitt hår..suck!

kale

den lila, har sjukt slitet hår!

[email protected]

nadja

skulle vilja vinna den lila =)

erica

jag är i ett extra behov utav "guld för extra glans och lyster!"..

Susanne

Jag skulle vilja vinna den rosa,...har nyss gjort slingor, så den kommer att behövas nu efter sol och salta bad.

[email protected]

Emilie R

Den lila, mitt hår är en sådan katastrof!! måste platta för det är för slitet att bara låta vara som det är :(

Natalie R

Jag skulle vilja vinna den rosa inpackningen! :)

Martina

Den rosa skulle jag vilja vinna=)

Anne

Golden, golden. :)

Juliana

Vit eller guld :)

Lene

en rosa hade varit toppen:)

majo

Jag vill vara med! Vill gärna ha den lila :)

Amanda

Jag är gärna med! Starkt behov av den lila.. Dags att besöka frissan snart tror jag.. Kul tävling =)

Malin "MBJ" Bjurling

Jag är gärna med och tävlar, och jag skulle helst vilja vinna den gröna :D

Nettan

Klart att jag vill vara med på utlottning av en hår mask,den lila vill jag ha.

Ciao!!

Splendid

Den lila skulle nog hjälpa mitt torra och slitna hår!

J.CARLSSON

den lila skulle ja vilja vinna :D