Tävling! Vinn Essie Smoothie


Essie Smoothie , Blueberry/Banana
Värde 69 kr

Det är inte bara naglarna som behöver omvårdnad,även händerna kan behöva lite färgring från Essie.
Essie Smoothie är en underbar hand & body-lotion som blivit en favorit hos modellen Gisele Budchen, även jag är ett fan!
Innehåller AHA-syror som motverkar hudens åldrande och bidrar till cellförnyelse.
Återfuktar på ett kick och är beroendeframkallande...

En otroligt söt och smart liten förpackning som lätt går ner i handväskan.
Perfekt att ha med sig vart man än går!

Nu har du chansen att tävla om en Essie Smoothie här i min blogg i den somriga doften Blueberry/ Banana!
Vill du vara med så skriver du bara en kommentar under detta inlägg.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl och ev. bloggadress.

Tävlingen avslutas Onsdag den 25 Juni kl 23.59.

(Har du en blogg får du gärna länka till tävlingen men det är inget krav.)

Lycka till!♥

124 kommentarer
Lotta

Låter som en god smoothie, synd att man inte kan dricka den oxå.

Men jag vill ju vinna en såklart.

Elsa

Åhh, jag var faktist ute o letade blåbär utan resultat i helgen, så självklart att man är med ;D

Anonym

Jeg er med, den høres herlig ut:)

Milla

Givetvis vill jag vara med i tävlingen!! Har varit sugen på att prova Essie smoothie länge, men har liksom inte kommit mig för!!

V

Jag vill vara med ;)

Cecilia K

Åh jag vill vara med!

Sandra

Jag är meD

Malin

å den låter ju toppen, jag är självklart med:)

Linda

jag är med! :)

EMilia

Jag vill också vara med och tävla :)

Carmen

Ja jag hoppas det :D

Minivra

Jag vill vara med:)

Jonna

åh, im in. grymt gott luktande

Pixie

Jag vill vinna (:

Frida

Svar: Haha, japps! ;)

sandra

vore perfekt för mina händer :)

emelie

tack! inte underbar, men tja.. helt okej =) hur har din varit?

Pernilla

Sv: Kul att du tycker det, gillar när det blir speciellt :)

Anonym

Jag har aldrig hört om Essie smoothie. Jag vill gärna prova den och smörja mina torra händer.

Eva

Jag har aldrig hört om Essie smoothie. Jag vill gärna prova den och smörja mina torra händer.

Nina

Åh jag är med =)



Ha en trevlig kväll.

Gabriella

Jag är med! :D

DENISE DORNELL

sett filmen?

DENISE DORNELL

okej, men den e toppen iaf

En Mölnbobos Liv

Jag är med :-)

Rebecka

jag vill vara med :D

cindy

Tack så mycket :)

Jenny C

ja det är jag sugen på ..

Jossan

Jag är med och tävlar :)

Natalie

sv: tack min måndag har varit bra fast en massa jobb har jag gjort hehe, vad har du själv hittat på?

Natalie

jag vill vara med och tävla :) den har jag aldrig prövat :)

Puure

KUL! Jag är med

Christin F.

Jag blir glad av din blogg!

Jennie

ååh :) har alltid viljat köpa den men inte haft råd!

finaste

Jag vill va med ;)

Rebecka

Jag är med :)

Anonym

Ååh, tack så myckey! ;)

Ha en bra kväll du me! =)

Stephanie

ooj, det över var från mig. =)

Moa

Åh jag vill vara med ^^

Susanne

Jag vill också vara med och hoppas hoppas det är jag som har tur denna gång.

[email protected]

Linda

Jag är med som vanligt.



God Natt söt

Evelina

Oh, jag är med :D Vad kul. Nu är det bara att hålla tummarna! :)

Linnéa

Vill defenitivt vara med! alskar allt som doftar frukt eller bar!!!

cat

hoppas att du haft en fin måndag:)

sv:tack, söt:)

Mickan

Jag vill vara med! :D

Mathilda

Det låter ju som en perfekt sak att smörja in torra sommarhänder med! I´m in!

Li

hoppas på vinst denna gången!!

Anna

Jag vill ALLTID vinna :)!

Jenny W

Åh, en sådan liten godbit till skönhetsprodukt skulle jag verkligen behöva. Mina händer är nämligen alltid supertorra, även under sommaren =( kram/Jenny

Marit LE

Jag vill vinna bara för att Essies Smoothies doftar så gott så man får lust att äta upp dem!

Sofia

Åh vad jag skulle vlja vinna den :D

sassy

Jag vill vinna!



Ja, Sass & Bide är jättebra, synd att de inte är billigare bara...

lollo

Jag skulle vilja vinna den för att jag jag vill ha en bra handlotion.

emilia

Ha en fortsatt bra dag och jag är gärn med i tävlingen :)

Jenny O

Hej jag vill gärna vinna!!!

Trevlig sommar till dig och barnen.

Jenny O.

sandra

Hej jag vill vara med i tävlingen !

Rebecca

den måste lukta ljuvligt, en sån vill jag ha!

Rebecca igen(antagligen ovanför denna kommentar)

Glömde skriva min mailadress...kan va bra även om jag går in och läse ofta och kommer se att jag vunnit:)

Matilda

I´m in!

Johanna

Jag är gärna med och tävlar jag också! :D

jennifer

åh jg vill vara med!

Linda

Åh ljuvlig,jag är med!



linda[email protected]

Jonna

åå smoothie är ju så gott:)

Mikki

jag är med!

Linda

Hur får du saker du lottar ut? 'r de företag som sponsrar?

Petra

Bara förpackningen gör ju att man blir sugen, jag vill vara med!!

Siv

Jag är gärna med och tävlar. Hoppas jag har turen med mig att vinna en så lyxig handkräm.

Ella

Vilket sug jag plötsligt fick efter lite yogge. Håller tummarna:)

Jenny

jag är med :)

emma

jag e så gärna med

Carola L

Jag är med :-)



(och har länkat)

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/may/junitavlingar.html

kick

jag är med :)

anna

Mysig den låter :-) Jag är absolut med!

leopardia

den lät helt underbar! har aldrig testat, men jag litar på ditt omdöme.

jag är med.

leopardia

fast den länken som jag lämnar nu är ju faktiskt mer min blogg. mja. jaja :)

Linda

Den är jag grymt sugen på att testa! :D

moa

åh, har velat testa den länge men aldrig fått tummen ur.. blir ju lätt så!

Erika

jag vill så gärna vinna

Anne

Är gärna med!

jennifer

Klart jag är med, den där såg spännande ut.. nästan så jag skulle kunna äta upp den tror jag :D

Emma

åhh..klart jag vill delta..mina nariga händer skulle verkligen behöva en dos inför semestern =)

Alexandra

Jag är med :)

Fred

Jag är med, har självsprickor på mina händer, gör riktigt ont så ja testar gärna en ny handkräm

Linda

jag är med

Tuva

Jag vill vara med :)

Katarina

Jag är med :)

julia

jag är med! :D

[elina]

Jag är med :D

María

Blågul handkräm...:)

Emma

Åh jag är med :) Mina händer (och hela min kropp) blir jättetorr när vädret slår om eller skiftar väldigt mycket, och eksemen jag har blir mycket värre. Så den här kan definitivt komma till användning!

Elin W

Hej! jag är med.

Den ser väldigt snygg ut, och god.... hehehe ;)

erika

jag vill självklart vinna!

Anna

Jag är med! Arbetar med barn å en av dom poängterade med glädje att mina händer ser gamla ut... Så det här borde vara något för mig :)

bitte

är absolut med

Sandra

Jag är med! :)

josefine

jag är med ! :)

ejmis

Jag är med =)

Malin

Jag har tävlat så många gånger på din blogg nu ;P hoppas på tur denna gången!

Mari

Trodde det var en dricksmoothie du lottade ut först haha! :P Jag är med!

LINA VERONICA

Jag är jättegärna med! Om jag mot all förmodan inte skulle vinna så tänkte jag fråga vart du har köpt den! ;D

Lina

Jag vill vara med och tävla :)



/L.

wallis

Håller mina tummar och hoppas på tur.

victoria

Jag ä gärna med:)

Sara

Jag är med! :)

Majo

Jag är gärna med!!

Natalie R

Vore perfekt för mina händer! Jag har kroniska handexem som gör att jag måste smörja in mig massor och det blir ju såklart lite roligare om man har såna trevliga produkter att använda då! :D

Mari

Den där vore perfekt! Jag är gärna med och tävlar.

Medya

Självklart är man med & tävlar :)

Sandra

Jag är så dålig på att unna mina händer nåt gott så jag är mer än gärna med och tävlar! :-)

getpalmd

Låter som om man kunde äta det.. jag smakar gärna!

Michelle

Jag är gärna me =)



http://michellex.blogg.se/2008/june/tavling-15.html

Rebecca

Jag vill vara med :D

Helle

jag älskar blåbärs dofter!

Skulle vara härligt att dofta det om händerna.

jag är med såklart.

Frida

Jag vill gärna vara med :) Och jag har länkat till dig i min blogg för där får alla bra tävlingar vara med :) http://makemineblue.bloggspace.se

Anna-Carin Petersson

jag vill jag vill...delta o gärna vinna hehe

Ciao

Malin

Jag är med!!

LalaTheBean

Låter nam nam nam... så att jag e med =)

LalaTheBean

Låter nam nam nam... så att jag e med =)

Robban

jag är gärna med fast jag har ingen blogg... :)

Emma

Den låter härlig:) Självklart är jag med och tävlar! kraaaam

LillaBoo

Jag är med! I sista minuten typ ;)

Lina

Detta märke finns ju inte i min lilla stad vad jag har sett (även om det finns på internet så klart men men)så det skulle vara himla kul att test iaf...och blåbär och bananer...mer sommar får man leta efter!