Tävling! Vinn Essie Risky Business



Nu kör vi en ny essietävling här på bloggen!
Denna gång har du chansen att tävla om Risky Buisness från essie.
Tokigt snygg nyans (ljusare än bilden) som är en blandning av blodapelsin och glammigt rött!
Väldigt fint till solbrända armar och ben, varför inte måla tånaglarna i Risky Business?

För att vara med och tävla behöver du bara lämna en kommentar om att du deltar!
Alla kan tävla,med eller utan blogg.
Har du en blogg får du gärna länka men det är inget krav.
Vinnaren lottas fram!
Tävlingen avslutas Torsdagen den 19/ 6 kl 23.59.

Lycka till!
93 kommentarer
wallis

hoppas på tur vill få något nytt:)

sandra

Va kul med tävling =) ett essie skulle jag vilja ha så jag är med =)

Nina

Åh vad roligt med dina ESSIE-tävlingar!

Jag är med =)

Christin F.

Vilka fina tävlingar du har! Jag vill vara med.

Åsa LS

JAAAAA, det vill jag jättejättegärna ha! Skulle vara så himla snyggt att ha till med min nyköpta blommiga klänning på bröllopsfesten jag ska på nästnästa helg! Så tummar hålls för att just JAG ska ha tur den här gången!

Cicci

Åh, jag vill vara med!

Hanne

Jeg vil være med:)

Cecilia K

Ja även att man börjar tappa hoppet på att vinna något så är jag mer än gärna med. Har aldrig provat essie, och jag är måttligt förälskad i alla röda toner

Rebecka

Jag är med! :D är så nyfiken på essies nagellack :D

angelica

Här är din blogg länkad:

16.html" rel="nofollow">http://angelicato.blogspot.com/2008/06/jag-tvlar-om-nagellack16.html



Jag joinar alltså tävlingen



have a nice day yall

Sandra

Jag är med!

En Mölnbobos Liv

Jag är med

O L G A

Jag vill också vara med! Behöver ett nytt snyggt lack!

Karin

hehe äh så högt var det inte:)

Jessica

Då gör vi ett nytt försök och är med och tävlar hos trevliga hannahsthlm:)

Jenny

jag är med :)

Helena

Oh det var det som du sa var så bra, istället för att slänga ut pengar på Opi. Jag vill gärna vara med och tävla och vinna förstås. Ha en skön kväll du också!

Petra Bloggar

gaaaahaaaaaa!!! vill vinna detta också!!!!!!!!!!!!!!!



I wish! hihi!



kramen

Erika

Det där skulle vara snyggt att måla tåssingarna med nu i sommar så jag är med och tävlar =)

Lene

Ännu ett supernajs nagellack:) Jag vill ha!

Rebecka

Vilket läckert rött nagellack :) Fast är inte med och tävlar denna gång eftersom jag har så många röda redan.



Hannah, du var supersnygg på bilden du la upp några inlägg tidigare där du hade askungen-slotts örhängena på dig. Passar dig jättebra :)

Vad har du gjort idag? :D

Himeko

Ett nytt rött vore inte fel nu är min gamla röda favorit inte finns att få tag i längre o_o

Så jag är gärna med och tävlar.

Martina

Klart jag är med :D

Tess

Jag är med! :) Äger faktiskt inte ett enda rött lack!

Jenny C

Jag deltar i tävlingen.

Tess

Jag är med! :) Äger faktiskt inte ett enda rött lack!

Dress Like a Princess

Åh de där lacket hade inte vart helt fel :)

Sofia

Jag erkänner... Jag äger inget Essielack, är jag den enda? Självklart vill jag va med, me chansen att vinna ett!

Lina

Vilka roliga namn de har på lacken..

LIFE BY Marielle

Jag är med.:)

Marie

Oh, rött :) Lätt att jag är med då :)



Sofia, du är inte den enda som inte äger ett Essielack, jag har inte heller nåt! :)

Carola L

Jag är mad :-)

Nathalie

Åh va roligt med en till essie-tävling. Det är dom bästa tävlingarna!

LOVISA

Jag vill vinna av två enkla anledningar:

1. Jag har aldrig vunnit någonting, i hela mitt 18åriga liv.

2. Jag är inne i en liten deppig period, och en liten vinst skulle antagligen pigga upp mig lite.



Kram http://onemoretry.blogg.se

Bim HD

Hm, förutom att man åker iväg på semester och kanske borde kunna bli brun... låter som läckert till det.

Ja, så har jag en födelsedag att komma ihåg imorgon. Dock lär jag inte träffa denne någon på ett bra tag så... Något till jubilanten? ;)

Må så grankott...

Cassandra

Jag är med!

Juliana

Jag vill vara med :)

Liza

I´m in :)

Liza

I´m in :)

emma

jag är med helt klart

Susanne

Jag är med och tävlar och hoppas att vinnaa!

Sassy

Det är så kul med alla dina tävlingar!

Jag deltar självklart:)



Ha en bra dag!

jill

jag vill va med! :)

Therese

Jag vill vara med:-)

Helén

Underbar färg. Det är som att måla kärleken på sina naglar. :)

mini

åå den fina vill jag vinna, jag är med så mycket som det bara går! ha en fin dag, kram! mini

Åsa LS

Åh,så himla fint! Jag vill jag vill jag vill!!

Sandra

Jag är med i tävlingen! :):)

Malin

Jag är med och tävlar :)

Julia

fin färg, jag är med och tävlar :)

Ida

älskar färgen jag är med!

Elina

Jag är meed :D

Hannah

Gud vad fin färg! Man blir bara såå glad av den. Jag skulle må jättebra av att få det.

Maja

Jag är med!!!

Lojs

Jag är med!!! :D

Sara

Jag deltar gärna :)

Michelle

Gu va snyggt! =) Jag är gärna me =P



http://michellex.blogg.se/2008/june/vinn-nagellack-1.html

mingla

jag är med :)

antonia

jag vill vinna :)

Tuva

Jag vill delta :)

josefine

i'm in! :)

[email protected]

Frida

Jag är med! :) länkar också snart

rebecca

i'm in:D

Mischa

Jag är med, älskar essie! :D

Linda

wohoo jag är med=)

lollo

jag är med :)

NeaNea

Supertävling!!!!

Anonym

jag är gärna med och tävlar :)

Gabi

I'm in.... Håller tummarna för mig själv!

julia

jag är med :)

Linnéa

Jag är gärna med!

Lynn

Snyggt :) skulle piffa upp min annars så svarta stil :)

jama

I´m in :)

Li

oh hoppas på tur!

Frida

är med och tävlar!

Sandra

Åh så fin färg, jag är med - absolut! :)

Malin

Jag är med :)

E

Klart man är med och tävlar! :)

Moa

Åh jag är med :D

Mia

Provar lyckan denna gång! :-)

Marit.

Jeg vil være med :D

Josefine Lundqvist

Då hoppas jag på tur. Har haft så mycket otur på sista tiden :)

Marit.

Har skrevet om det på bloggen nå =)

Rävöra

Jag är med :D

ejmis

Jag är med =)

Natalie A

Im in to win! :-)

LillaBoo

Jag är med!! :)

Fred

Jag vill tävla :)

Anna

Jag är med!

Elisabeth

För att sätta lite färg på tillvaron så varför ska inte jag vinna ett fint rött nackellack som kan göra livet lite mera glatt:)

betty[email protected]

Elisabeth

För att sätta lite färg på tillvaron så varför ska inte jag vinna ett fint rött nackellack som kan göra livet lite mera somrigt och glatt:)

betty[email protected]



PS: Det förra inlägget fick inte rätt mejladress, därför la jag in ett nytt.





Pipi

Jag älskar Essies lack, och den färgen ser helt devine ut! :)



Ha en bra sommar!

jennifer

klart jag är med :) OCH jag länkar :D