Skynda fynda!


Fv:Bild från Sid & Sally samt bild på mitt svarta linne från mitt arkiv.
Pepe Linne 399 kr på bla. Sid & Sally

Älskar mitt solislinne från Pepe som jag köpte på Sid & Sally i våras.
Linnet är ganska hypat och nu har Sid & Sally fått in det vita igen.
Verkar ha gått åt snabbt för nyss fanns bara stl L kvar.
Vill dock passa på att  upplysa om att jag har L på mitt och det är endast lite långt ,absolut inte brett osv.
Linnena är små i storlekarna!
Man kan nästan ha det som en miniklänning;)
Bara bra med lite längre linnen, enligt mig!
27 kommentarer
Cecilia Julin

Ha en fin måndag!

Maria

Tack! =)

Ha en underbar måndag du med =)

The HansonSisters

GÅ IN OCH RÖSTA PÅ SWEDEN ROCKS SKÖNASTE MÄNNISKA!!!!!!---> www.hansonsisters.blogg.se

jenny

tänker på kenza då jag ser det linnet..

Petra

ja, långa linnen är snyggt!

och det linnet är grymt snyggt :D

Petra bloggar

men hur sitter det i ärmhålan?

kram

emy

riktigt snygga linnen! :) men onödigt dyra för o va ett par linnen me solglasögontryck på. ^^

Malin

det linnet är jättefint! =D

Anonym

fint!!

Modesty Mia

Vad gulligt det var! Ser ju att sitta finfint på dig!:) Somrigt!!

HannahSthlm

Petra: Inga problem med ärmhålan, sitter tight (relativt) där med, ingen inyn lr så ;)!

Karin

tack:) snyggt linne!

Sigrid

dom dära linnena är så snygga !

Sibel

Godkväll, hoppas allt e bra :D tyck gärna till om dagens outfit i min blogg :)

Joella

SV: Tack! Detsamma. :)

Nina

Så himla fint det där linnet!

The City

Det är jättesnyggt :)

SABINA

Svar: tack detsamma =)



Balla linnen!

angiee&zina

angiee&zina

åå vaa fin !!!

Madde

De är så fint.. sugen på ett sådant!

Lovisa

Hej! Jag skulle bli jätteglad om du skulle vilja vara med och hjälpa mig med att tycka till lite.

http://zels.blogg.se/2008/june/tyck-till.html är länken. Tack på förhand! / Lovisa

a n n a

åh, det där linnet är sjukt snyggt :)

blondstar

supersnyggt linne.. men funkar inte för min ekonomi just nu! :P var med o tävla i min blogg!

anna

Snygga

Michelle

Det där har jag jagat efter.. har bara funnits i XL, och jag har knappt vågat prova det just därför.. dumt, kanske? Det är ju så snyggt! :)

Erlendmaria

Your website is extremely interesting