Reminds u of the life u lived..

Usch! Ibland hatar jag när jag blir påmind om saker jag försöker glömma.
Eller försöker glömma och glömma..som jag inte vill tänka på helt enkelt!
Som jag inte tänker på alls..längre.
Nu var det något så simpelt som "Hej hej Sommar" som började idag,då började jag tänka på min förra sommar och en person jag träffade då som jag verkligen tyckte om.En originell människa, en speciell..
Jag har självklart träffat många personer sedan dess men inte som jag känt på det sättet för.
Jag avbröt dock kontakten på ett ganska..dumt sätt..kanske..och vill helt enkelt inte tänka på det! ^^
Nu kom det  bara  över mig "like a blot from the blue"när den där signaturen till Hej hej Sommar började spela och lilla-E började dansa..shit..ett år går snabbt!

Får ni också sådana där flashbacks av något så simpelt som en låt på radio ,något på tv lr en parfym?
OCH visst är det dumt att man inte inser vad vissa personer betyder för en förens det är..lite väl sent!
3 kommentarer
delinda

ja verkligen, en låt ger minnen =)

Martina

Det går inte att kommentera i övre inlägget, så jag gör det här istället :)

Ååååh vad glad jag blev av din kommentar, äntligen lönar det sig att vara med i tävlingar :D Mailar min adress! :)

Ha det superbra! :)

Hanna

Absolut, det får jag också! Jobbigt när man får ångest av det dock, roligare när man kopplar ihop det med nåt BRA! :-)