Reminder! Vinn Essie Short Shorts!

 

Essie Short Shorts hittar du på bla. Blush.
Pris 110 kr


Ikväll, Söndag kl 23.59, avslutas tävlingen om Essielacket i den underbart chockrosa nya nyansen Short Shorts!
Passa på att vara med om du inte redan tagit chansen!
Allt du behöver göra är att lämna en kommentar här under detta inlägg eller HÄR så är du med i utlottningen.
Alla kan tävla, med eller utan blogg.
Glöm inte att ange ditt namn,din mejl lr bloggadress!

Imorgon runt kl 12.00 presenteras vinnaren så missa inte att kika in och se om just du vunnit!

Lycka till!♥
18 kommentarer
Wysteriia

Tror jag redan är med och tävlar ;D hihi

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

fast det beror ju helt på bågen...i de flesta bågar ser jag ut som en butchlesbian..eller en powerlesbian för att använda ett satc-uttryck.



haha

mingla

jo jag vet men nu ska jag flytta till Göteborg och man kommer inte så långt på boendefronten med studiebidrag. :) Hur är det med dig?

Fatma

Är med i nagellack tävlingen.. trotts att jag inte gillar nagellack xD

Wysteriia

Tack sötis så glad jag blir :D

Rebecka

Jag är jättegärna med och tävlar :)



Nöjd med din helg? :D

lisa

sv; haha , tack detsmma :)

Diana

jag vill va med och tävla =)

leia

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!

Jag har en biljett över och letar sällskap.



kramar maja/leia

Sandra

Jag är med!

Linda

Det ser ju superläckert ut så jag är med!

glitterandbling

är med i tävlingen nu :)

Sweet 16´s blogg

är med :D

Bim H-D

Hm, just lagt ut en hög med räkningar för betalning - dock inte alla. Inte kul nej... tomt, behöver något upplyftande... nagellack i härlig färg vore toppen, tack ;)

Må så grankott...

J.CARLSSON

svar: Så ska det låta! vilka hejjar du på?

Sara

Självklart är jag med och tävlar, love tävlingar and love Essie:)Dessutom behöver jag något att döjla mina blåa tår med, håller på att gå in ett par nya heels.

Mathilda

Oh jättefint sommarlack!

Mathilda

Glömde skriva mail... (jag ovanför)