No time to waist..

..efter gårdagens Cosmopolitans (det blev även champagne..hmm) och en dag med en febrig femåring så känner jag mig aningen sleepy just nu. Väntar på att Becca ska komma hem från San Diego.
På Facebook har det stått typ"On my way home" i två  dagar så vi får se när hon dyker upp;)!
Med min tur blir det väl typ 5 imorgonbitti ..ha ha..jag vill verkligen ha sooovmorgon! Känner mig som Titanic just nu.
Killarna har åkt till sin pappa och imorgon kommer en vän hit och vi ska gå ut och ta några drinkar.
Fotbollen får man försöka pricka in där på något sätt också...började matchen 18?
Spännande men... Spanien...hmm...kan ju bli hardcandy det!

Night!♥

12 kommentarer
Hanna

Yeees matchen börjar 18 :) Härligt!

Hoppas allt är bra med dej!

Jag är INTE ALLS AVUNDSJUK att du redan sett Sex and the city-filmen, nej då inte alls ;)

Trevlig helg! Kram, Hanna

Nina

Låter som en trevlig helg! Matchen börjar 18, får inte missa =)

Christine

Tack detsamma! :-)



Och jag vill inte vara en sån där besserwisser... men du har skivit "ingen tid att midja" i rubriken. Det stavas waste. ;-)

obotlig språkpolis

delinda

hoppas du piggnar till då hehe =) ja spanien kan bli tufft...kramar!

LinnRuby&Millan

ha en fin dag!

Jag och fotbollsspelarn

Hoppas ni får mys och att ni hinner se lite fotboll =)

Christin F.

Ha en trevlig dag!

Sweetheart

Fotbollen måste man se! Ska bli så spännande! :) Go Sverige!

Christin

Jag ska se matchen ikväll och grilla med kompisar, ska bli kuligt :) Ha en bra kväll

Maria

Jag tycker det är som vilken dag som helst så jag har inte hekler någon åsikt haha =)



Allt bra idag?

Rebecka

sony ericsson w880i är superbra och supertunn :) I have it :)



ja matchen börjar 18. späännande :)

matilda

allt bra med dig? :)