My first time on Cubus!


Blommiga vippiga kjolar från Cubus,199 kr /styck.

Joo..bloggar påverkar;)!
Hade aldrig förr besökt Cubus och hade inga planer på att göra det heller men jag ville ju så gärna ha en blommig kjol,gärna två...
In snabbt som sjutton idag med E som låg på golvet och ville ha glass..men jag fann dem i expressfart!
Eftersom trenden är övergående så känns 199 kr som ett fint pris för en blommig kjol.
Hade gärna haft Small på båda men nu blev det en M och en XS,för det var det enda som fanns kvar.

Vilken tycker du är sötast?

Ps.E fick glass sen,vi hade jätte mysigt i en park;)!
22 kommentarer
stina

Jättesöta!



Men jag gillar inte Cubus så mycket, men kjolarna var absolut söta. Nöjd med besöket?

HannahSthlm

stina: Joo..relativt..hittade ju kjolarna och så faktiskt shorts till killarna på ca 10 min så rätt nöjd:) Inte " värre" än andra budget-kedjor..egentligen ;)!Men kanske inte en butik jag kommer besöka snart igen direkt!

O L G A

Jag tycker att bägge två är fina!

Jag brukar inte heller vara in på Cubus men nu kanske man ska ta sig en titt där inne ;)

O L G A

Jag tycker att bägge två är fina!

Jag brukar inte heller vara in på Cubus men nu kanske man ska ta en titt där inne ;)

HannahSthlm

OLGA: Ja det skadar ju inte att kika in;) Ha en mysig kväll!

Alexandra

Snygga!

Johanna

Båda!! :) Visst påverkar det =)

sara

dom är jättefin båda två tycker jag!

shoebox

Jag såg dem där förra veckan, dem är verkligen jättefina! :)

j

båda var fina!

O L G A

Åh, vad kul! Smyggla med dig en kamera och filma den åt mig vetja ;)

Cecilia Julin

Åhh söta :D ska jag kolla nästa gång jag är på cubus!

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh tycker de är supersöta båda två =)



massa kram och hoppas du har en skön kväll! kram!

Linnea

Jag har funderat lite på den mörka, men det är ju så sällan man besöker cubus... Och så har jag ju min fina blommiga från H&M :)

Sara

båda var faktiskt lika fina!

ha en trevlig kväll!

Isabelle

söööta!!

Wysteriia

Jag har den mörka ;)



Cubus har faktiskt helt ok kläder ibland..och billiga ;)

E v e l i n a

Hiih, så du köpte den där kjolen som jag också har :)

Åsa.S

Kul att fynda så! Jag gillade den rosa bäst.

Ha en riktigt fin dag! =)

nadja

jag tycker den ljusa var finaste har faktiskt bilder på den i min blogg =)

denise

shit va fina kjolar. Cubus är en affär jag aldrig går in i annars :)

soffan

Jag älskar nummer två! Har själv en liknande från Gina. Så somrigt med blommigt!:)