Shopping of Today Part 1



Börjar med att visa Beauty-shoppingen.
Blev en sväng in på Kicks och ut "råkade jag" komma med:

1.Lumene Rdiant Touch with Artic Cloudberry ,115 kr
(Bra och prisvärd ,återfuktande ansiktsvatten)
2.John Freida Collection Frizz Ease Straight Ahead Cond. 95 kr
(Är en storförbrukare av balsam pga.mitt tjocka hår;)
3.Dior SkinFlash Backstage Makeup nr 001 , 330 kr
(Bästa concealer-pennan enligt mig)
4.Ralph Lauren Wild Edt ,349 kr



Har du doftat på Ralp Lauren Wild ?
Jag är en addict av Ralph Lauren Cool men Wild kan nog bli en ny favorit  hos mig.

Vilken parfym/doft vill du inte vara utan i sommar?♥
26 kommentarer
Felicia

Åh! Jag har alltid önskat mig den parfymen. Love it!

Sarah Giercksky

jag vill hitta en ny parfym, men vet inte vilken ^^

Att ha det gott

Här är en till som vill ha en ny men vet inte vilken

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

men va gullig du är gumman =)



jag använder photoshop och illustrator.

kram!

Evelina

Tack detsamma :)

Jennie

Lacoste - Touch of spring (;





svar; jaa haha kom o tänka på de när jag såg bilderna..

Sarah sJ

Svar: Tack du med =)

DENISE DORNELL

haha dom behöver de ibland;)

Hanne

Jeg må definitivt teste Wild, har veldig lyst på en ny parfyme:)

Jessica

Jag fullkomligt älskar Dior Addict. Kan inte leva utan den. En mörk och sensuell doft som varar länge. Är parfym expert, så vill du ha nåt råd om nån parfym, så bara fråga..;) Har typ alla som finns..asg..eller inte.

Anonym

Vad är roligast att läsa om när du kollar i andras bloggar?

Ex: Mode, hundar, kärlek? Jag hade tänkt att undersöka vilket

ämen som lockar mest läsare. Resultatet kommer ett visas senare i natt!

Tyck till vad du tycker, och kom senare för att kolla resultatet av undersökningen.

Kram Emelie



http://emelieberglund.blogg.se/2008/july/vilket-amne-lockar-mest-lasare.html

här är länken till diskutionssidan! :)

Anonym

du har fin header :)

Elin

missa inte min design tävling var gärna med :D

victoria

Va god parfym =D

petrich - me gossip and fashion

okej! :)

catharina

Svar: tackar förhoppningsvis regnar det bara inte ;)

Ha en trevlig kväll

C

Tack :)

Erika

Kul med shopping =)

Jag använder så sällan parfym, tål inte starka dofter så det går inte med vad som helst. Men förra årets escada använder jag + en pumadoft.



Natti!

Paula

den parfymen luktar så himmla gott!

Jannica

Jag doftade på Juicy Coutures parfym för första gången igår och blev fast - var TVUNGEN att köpa den och jag vet att det är en doft som kommer följa mig bra länge! :)

Nina

Åh den doften måste jag testa! Just nu kör jag på escadas sommardoft Moon Sparkle.



Ha en fin fredag.

Nettan

Ralph Lauren Wild luktar sååå underbart! Naomi Campbell Seductive Elixir är underbar den med :)

nadja

jag köpte precis ralph lauren idag cool och jag gilla doften =)

Caroline

Flaskan ser ut precis som "rocks"

Emma

Ingen sommar utan att dofta Ralph Lauren!!!

thea

Den senaste parfymen jag köpte var Alyssa Ashleys "Fizzy". Den luktar supergott och somrigt :)