My Saturdaynite!


Igår var jag,Gabbi och Lotta på Village och åt middag och sedan blev vi kvar där till småtimmarna.
Otroligt innehållsrik kväll. Många oväntade incidenter.
Hamnade bla. på efterfest i Jonas Åkerlund's studio.
Han var dock inte där själv.Det var ju lite trist..
Imponerade ställe,sista bilden under är därifrån.
Toksnygginredning,men vad hade man förväntat sig? ;)



Spetsklänning Vila och tights H&M
(Ha ha..ser inte klok ut på sista bilden,men det var rätt sent...zzz)


Becca och jag har varit och ätit pizza nu på kvällen, riktigt onyttigt och behövligt!;)
Är grymt trött men ska försöka hålla mig vaken några timmar till,har lite saker att fixa på datorn.

Har ni haft en bra helg? 
Hittat på något kul?

29 kommentarer
Hanne

Fin outfit, og drinken så goooooood ut:)

Pernilla

Sv: Ja det var verkligen ingen trevlig upplevelse. Det kliade i flera dagar efteråt.

Får hålla mig till Decleor och Mario Badescu, verkar vara dom enda produkterna min hud vill ha.

Sanna

fina bilder

Angel

Åh låter som en toppenkväll,jag är avis =) eller NEJ så får jag inte säga va ju på konserten tihi,Söt klänning gumman

Nettan

Sv:I fredags var vi på Engmans kapell, göör kul.

Idag har vi skjusat sambon till Ljusdal, jobbar borta i Östersund. Han har jobbat i Stockholm tidigare!!

Ha en bra kväll...

Kram.

delinda

snygg outfit =) en perfect party night! kram

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Låter kul! :)

Hoppas du vill anta min utmaning: http://www.amelia.se/blogg/kathe/2008/07/27/utmaning/index.xml

Jessica

Svar: Tack :)

Vad fin du var! Ser ut som du hade en bra kväll.

Rebecka

Ja i fredags sov jag hos en kompis och så drack vi vin, åt ostbricka och bara satt och pratade :) I lördags var jag på stranden och idag så var jag på bio med mamma, vi såg Mamma mia :)

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

har haft en skönskön helg och är lite ledsen att den redan är slut och att 6 nya arbetsdagar väntar medan alla andra är lediga.

Camilla

Så utrolig koselig :)



Jeg har hatt en helt super helg!

Nina

Härliga bilder! Drinkar aldrig fel =)

Wysteriia

MIn helg var kanon! :D tack söta du! ;D

malin

vad trevligt!

jennie

tacktack! haha :)

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hoppas du får en underbar måndag beautiful!

Maria

ser ut att ha varit trevligt :)

Karin

undebrart:D

Sassy

Haha, jag åt en pizza på stranden igår, det var otroligt gott!



Jättefin klänning!

Petra

De drinkarna och den efterfesten lät inte dum :-) Jag har stekt på balkongen nästan hela helgen, ja, till och med sovit på balkongen...

Melina

trevligt

marita

du är ju toksnygg på kortet,har du varit modell..lite avis.hi hi,,

Linda

söt klänning !!=)

marita

ingen bra helg,blir sämre,men var hos läkaren i dag,står på vänte lista på operationerna nu i alla fall..

Evelina - newlywed <3

vad fin du var, och trevligt ser du ut att ha haft det med!

a n n a

drinkar och efterfest hos åkerlund låter som en bra lördag! o pizza på det som en nödvändighet:)

Dress Like a Princess

Det ser trevlig ut! Jättefina bilder

E.

MYS!

Angel

skål