Shopping of Today part 1, H&M

 

Hann med lite shopping i eftermiddags. Dök dock bara in på H&M och Kicks,var lite tight om tid.
Detta ovan fick jag iallafall med mig från H&M och något av det kan nog komma till användning till helgen när jag är tillbaka i Sthlm igen, förmodligen åker jag back redan imorgon kväll.

 
Shortsen med gulddetaljer och franslinnet tror jag kan bli en snygg combo till svarta leggings, vad tror ni?
(Ser lite bättre ut  men hinner inte fota det nu  )


Det svarta linnet hittade jag på rea för endast 49.90 och det var faktiskt grymt snyggt på!
Jag  som aldrig reafyndar..ha ha:)!
Det rosa är enkelt och funkar både till jeans och på stranden så det fick slinka med det också när jag ändå var i farten!
Blev lite Hello Kitty stuff också,bla. showergel.

Taa-daaa..
Så shoppade jag en annan Hello Kitty sak till er som jag tänkte tävla ut ,sponsrad helt av mig själv,snällt va? ;)

Ni får se vad det blev för sak samt Shopping del 2 lite senarenu ska jag leta vinnare att presentera!

Ciao!♥
12 kommentarer
Lexie

härliga inköp :D

Linda

Tack & God Natt.



Fina inköp.

Rebecka

exakt dom jeansshortsen köpte jag i lördags :) Jaaa, I love shopping :)

Wysteriia

åh jag vill också shoppa :D Försöker spara pengarna dock ;) men men...får se hur bra det går ;)

Nettan

Ja, jag hoppas det kommer gå bra ;) Hehe. Är ju egentligen livrädd för att köra bil men det kommer nog kännas bättre med automat :)

Hanne

Så fin den jeansshortsen var, ekstra fin med de gulldetaljene:)

Miss s

härligt med shopping... jag har linnet med stenar på fast i rosa ton... its my favorit:)



ha det gott

Miss S

Fridas fashion & style

Jag gillar shortsen! Tror det blir supersnygg med leggings till. :) Kramis

Dress Like a Princess

Nice

Cassandra

Snygga shorts!

Anni

Jag var också på H&M och provade franslinnet, supersnyggt! Men jag har hört rykten om en klänning, så jag väntar in den istället :)

Fanny

snygga jeans