Tävling! Vinn Flirty Purple

 

Nu tävlar jag ut en söt och praktisk dosa med Hello Kitty Eyeshadows by H&M.
Fyra härliga nyanser och den heter passande " Flirty Purple".
Perfekt på sommaren att ha i sminkväskan för alla som älskar Hello Kitty lika mycket som jag;)!

För att vara med och tävla skriver du bara en kommentar under detta inlägg!
Tex. "jag är med" lr "jag vill vinna" osv.
ALLA kan vara med och tävla,med lr utan blogg och du behöver inte länka!
Har du en blogg får du dock gärna tipsa om tävlingen på den,men inget krav.

Tävlingen avslutas på fredag den 25 Juli kl 23.59

Lycka till!♥
65 kommentarer
elle**

Gud vad sött! Sånt skulle jag inte bara vilja ha. Jag skulle faktiskt behöva ett sånt! Som uppmuntran;) Ha en bra vecka!

Nettan

Tur i utlottningar verkar jag jue inte ha Men ska prova ändå (haha). Min dotter ÄLSKAR Hello Kitty så det vore perfekt för henne och hon ÄLSKAR att måla sig. Det ska börjas i tid....likt mamma kanske inte vet jag. Hon är jue likt pappa me men sööt ändå(fy på mej så jag säger men det bjur ja på).

Nu håller jag tummarna hårt för min tös skull så jag kan överraska henne me detta etui me smink.

Kram från mej och tösen!!

Rebecka

Jag är jättegärna med :) Gud så sött :)

Sandra

Jag är med! :)

Pernilla

jag e med=)

SHORTY ♥

sv; tackar :) detsamma



jag är med och tävlar ;P



ha en fin dag

Anna

jag är gärna med =)

anna

svar: body buttret kom väl i våras nån gång, helt underbart! du måste testa det :)

Little Peaché

Sv: Tack sötis!

Det var länge sen!

Allt bra?



mvh Little Peaché

Angel

jag vill vinna

Karin

hehe har haft problem att bli nöjd men nu är jag det så planerar att ha tag ett kvar.. låter det bra?:D

Hanne

Så søt:) Jeg er med!

Carola L

Naturligtvis är jag med!



Jag har lagt in en länk i min tävlingsblogg också!

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/june/julitavlingar.html

Evelina

Jag är med :D Och jag vill vinna ;)

Sassy

Åh, vad sött! JAg vill vinna!

Frida

JAG ÄR MED !!!

anna

så söt! Jag vill vinna :)

Jojo

Vilka underbara färger, Hello Kitty piggar alltid upp! :)

Miss s

Jag är med...som vanligt:)



ha det gott

Miss S

Siv

Jag är med och tävlar. Toppen för den som har tur att vinna sån fin vinst. Jag hoppas på tur.

petrich - me gossip and fashion

det gör inte jag heller, det var därför jag skrev "värst outfit! :p"

Jenny

jag är med

Nettan

Jag är gärna med och tävlar, ögonskuggor & läppglans är min drog ;) haha!

Madeleine

Jag vill vinna :) Min lillasyster älskar hello kitty så det hade varit roligt att vinna och kunna ge henne något :)

Martina

Klart jag är med! Så himla söt! :)



Tack förresten, tån blir bättre och bättre! Längtar till jag kan börja träna och röra på mig som vanligt igen :)

Frida

Jag vill vinna! :)

isabella

så gulligt och fina färger..

Cassandra

Jag är lätt med!! Hello Kitty som är så gulligt :)

Ninni

Klart jag vill vara med och tävla om en sån där goding! :-)

Anonym

Klart man är med:)

Natha

Klart man är med:)

Jessica

Sweet hello kitty är så söt :D haha

Gossip & Fashion

nej, vad söt! jag är helt klart med.

nadja

så gullit jag är med =)

Mattias

alla vill väl vinna

Hanna

åhhå :) jag vill vara med :)

marita

skulle vara kul att vinna.

wendela

jag vill jättegärna vara med :)

Maria

Jag är såklart med!!

emma

Jag vill gärna vinna

Lene

Åhhh vilka fina färger! Jag vill vinna:)

Tiara

Hej!



Jag chansar och är med.

Eva

Jag vill vara med och tävla! =)

Lotta

Jag älskar Hello Kitty och vill förstås vara med och tävla! Länkar i min blogg förstås.

Bella

Jag vill också vara med & tävla :)

Rebecca

jag e med:D

ISOLDA

Ååååh, jag är med :D

tina

åhh vad sött, jag är såklart med :)

emelie

åh skoj. jag är med haha =)

Linda

Jag är med

annika

Jättesöt :)

Emma

Jag är med!

Sandra L

Halloj!

Jag vill gärna vara med och tävla!

Vilken gullig dosa och fägerna är bara helrätt i sommar och till hösten! :)



Kramar!

Sandra L

Halloj!

Jag vill gärna vara med och tävla!

Vilken gullig dosa och fägerna är bara helrätt i sommar och till hösten! :)



Kramar!

Linda

Jag är gärna me :)

CherryCheek

Jag vill jättegärna vinna!

Är ju helt lost på lilla söta Kitty och letat efter en lagom ljus rosa ögonskugga ett bra tag. Så två flugor i en smäll där! :) Hoppas att jag vinner nu bara! :D

Sandra

Why not, Ja ä mä :D

stina harring

åh gud! Jag älskaaar Hello Kitty!! =) Vill gärna vara med ;)



_

Gud vad synd att de inte kommit fram.. :S Skicka din adress till : [email protected] så skickar jag 3 nya =) Du vann ju endå första pris ;D

moa

jag är med! =)

Susanne

Hoppas det funkar nu, så jag också får vara med och tävla.

[email protected]

jenny

lite sista minuten såhär, men jag vill va med : P

isabella

skulle vara kul att dra upp den ur väskan i plugget....

johan.l

skulle ge den till en speciell person..

stephie

jag är med!

Rävöra

Jag är med :D