Tävling! Vinn Essie Short Shorts!

 
Essie Short Shorts.
110 kr på bla. blush


Väldigt jämt mellan Rosebud Mintedoch Essie Short Shorts men jag börjar iallafall med att tävla ut det underbara kanlliga rosa essie-lacket !
Jag har ett själv och färgen är verkligen "den pefekta rosa" färgen om man vill synas i sommar!
Jag älskar nyansen!

För att vara med i tävlingen så lämnar du en kommentar undert detta inlägg.
Glöm inte namn, mejl lr bloggadress.
ALLA som vill kan deltaga, med eller utan blogg!
Tävlingen avslutas Onsdag den 16 Juli kl 23.59.

Lycka till!♥
114 kommentarer
Lisa

Jag e med och tävlar ;)

liene

svar: det har jag, dd?

Sibel

Ha en trevlig kväll :)

Nicole

Jag är med :)



Puss, Nicole

Karin

tack detsamma:) blir vin och god mat här:D

Rebecka

jag är med :D

erica

Jag älskar Essies lack så ocf är jag med och tävlar ;D

Silje

Jeg vil være med i konkurransen, Hannah!

I LOVE PINK :)

queenpeach

jag är med!

Sandra

Jag är med :)

[email protected]

Hanne

Jeg er med:)

Angel

Gud så härlig färg,vill jag absolut vinna

Rebecka

Jag är med :D

förresten, när kommer hårmasken?

Frida

Jag är med! :D

JETS

Jag är med!

Malin

är med!

Pernilla

Åhh va fint, jag vill vinna=D

Nennes

snygg blogg! :)

Mia

Supersnyggt! :)

sandra

jag är med :D

fanny

kul med tävling, jag är med!

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Har du hört talas om lagen som ser till att du aldrig mer kan snacka skit om någon person via mobil, telefonm, email eller sms. Undrar du varför kan du läsa vidare i min blogg.

Dress Like a Princess

Åh så fint, riktigt tjejig färg! :)

Sara

Jag e gärna med! :D

Cassandra

Åh tack så mycket :D



Im in, självklat haha :D Kram

V

Jag vill, jag vill! ;)

Eva

Svar: Ja anorexi är inte kul, det var det ja med hade, dock inte så jätte allvarlig, fick hjälp i tid, men som sagt, det finns kvar i bakhuvudet! =(

Hoppas själv att ja kommer börja känna mig finare igen snart, o att ja får mer tid till träning, så magen, som ja hatar mest, kan komma bort...



Tvillingar ja, det e roligt, men det e jobbigt som bara den, men rolig med. Dem har nog mycket glädje av varandra när dem blir större, för just nu e det mycket tjafs, hehe...



Hoppas du med haft en trevlig måndag! Eva

JOHANNA

sv: tack, den var jättebra verkligen :) tack detsamma tjejen :)

Fredrik Frisören

Hej, hoppas allt är bra...



Var med och tävla om En valfri hårdvårdsprodukt från Goldwell! Välkommen in och lycka till!

Ellinor

åhh, I want!

linnea

kul, jag är med !=)

Cassandra

Vilka fina priser! Jag är självklart med och tävlar! :)

Beauty By Beata

Underbar färg. Jag är med :)



Trevlig kväll på dig med!

Mikaela

Jaaa är med :D

Christin

Jag har en blogg på Bubbleroom.se som heter Fröken Rosa så det är inte svårt att lista ut hur mycket jag älskar rosa så jag vill gärna vara med och tävla! Jag har tipsat om tävlingen där!

Annelie

jag vill vara med och tävla =D

Madeleine

Det pågår just nu=)

Passar på att tävla också!

Ha en mysig kväll!

Ellinor

Ååh, tjusigt godisrosa - jag vill vara med såklart!

Lottisin

jag vill vara med och tävla! :)

Malin S

I'm in =)

Elisabeth

Jag är med och tävlar :)



Svar (Snygg tatuering): Okej, tack så mycket för hjälpen. Ha det bra!

Jessica

Jag vill också vara med :)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med

Cicci

Jag vill vara med :)!

Josefin&Linnea

vi är med :)

Josefin

im in !

Sandra

Im in

katarina

tack, dom finns i bianco för 130 kr, finns i olika färger.

Li

vill också va med!

Malin

Ja tack =D

carro

ååh, vilket fint, det vill jag jättegärna vinna! :)

Carola L

Jag är med :-)



Och har länkat i min blogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/june/julitavlingar.html

Sassy

Oh, jag vill vinna, även om jag inte räknar med samma tur igen!

Johanna

Hej, jag är också med och tävlar! :D

Nettan

Det rosa färgade blir göör fint....Jag vill va me !!!

Sandra

Vad kul med en tävling. Hoppas du får en skön tisdag. För idag skiner solen extra mycket.

Lynn

Jag vill vinna :)

ida

jag vill vinna!

Tiara

Hej!



Jättegärna med och tävlar om

detta knalliga lack.



Kram

Sabina

Jag är med :)

Miss S

Yes! jag vill ha ... jag vill vinna...klart jag är med..always:)



ha det gott

mvh Miss S

Johanna

Jaa, vilket het lack! Är gärna med =)

SOMA

jag vill gärna va me =)

www.somaa.blogg.se

[email protected]

catharina

Jag är gärna med ;)

Hoppas du får en bra dag

stephie

klart jag vill vara med!

cornelia

jag är med och tävlar :)

rebecca

jag är med :D

Josefin

Jag är gärna med =)

julia

jag är med :)

Natalie R

Urläckert nagellack! Jag är gärna med och tävlar :D

Susanne +

Jag blir liksom förälskad i färgen...självklart vill jag ha den!

Sara

Jag e med! :)

Jennie

love it...är självklart med !

mia dh

Å men då testar jag igen, lacket skulle passa perfekt till min nya klänning som jag hoppas ska bli klar snart. Kram/ Mia

www.tingelig.blogspot.com

Jeg er med, selvfølgelig! :D

Erika

Mej är med =)

Alexandra

Jag är med och tävlar om det superhärliga lacket!

Stina

Vilket snyggt lack! Jag vill gärna vinna. :)

Madde

verkligen snyggt ! jag är med i tävlingen, ofc ;)

Tuva

Jag vill vara med :)

Amelie

Jag vill gärna också vinna.

Malin

Är självklart med och tävlar! Riktigt snyggt lack!



Min länk till din tävling: http://olsonmalin.blogg.se/2008/july/tavling-32.html

Himeko

Med en så underbar nyans så vill jag absolut vara med och tävla. ^_^

Fatma

Är gärna med!



[email protected]

ejmis

Jag är med =)

Jenny C

jag är med.

Veronica

Jag är helt klart med och tävlar :D

Hanna

Jag är med !

Pixie

Jag är med :)

Tessa

Borde göra något åt mina naglar. Detta nagellack skulle verkligen inspirera mig.

Isabelle

Roligt med tävlingar, ja e självklart med:)

Bea

Grymt bra blogg :) jag är med (a)

Tess

Jag vill vara med. Nagellack kan man ju inte ha för många.



Ha det bra!

Maria

Jag är med :) Hoppas man vinner nu då! :D

emelie

Jag är med!!!!!! :D

maria

jag e mä!!

Annika

Jätteläcker färg

Emilia

Jag vill också vara med och tävla! :) hoppas på turen Trevlig sommar! Mvh Emilia.

jessica

jag skulle gärna vilja vinna :)

// jessica

Katja

Underbar sommarfärg! =)

caroline

hej hej, jag är med...jättefin färg på nagellacket

Jenny

Skulle uppskatta en vinst:D!

Frida

Jag vill bli essie lackad!

cammie

Herlig farge!

martina

jag är med och tävlar:)

skulle behöva lité färg bland alla mina färglösa nagelack jag har hemma:)

svea

jag gillar essie-lack otrooligt mkt. Så är med såklart! :)

Sofia

Jag vill oxå va med och tävla:)

Linda

Hjjäääälp jag höll på att missa denna tävling, tur jag hann med=)

Wictoria

Jag är med :D

fredrica

Åh Det lacket säger jag GÄRNA ja till!

Jenny

underbar färg!

Allyw

Hej jag vill självklart vara med i den här tävlingen . kram från mig:)

karoline

vill gärna vinna har inte så fina nagellack så det behövs :)

Emma

Ååh jag älskar rosa! Vill verkligen vinna ! :D