Tävling! Vinn Essie Mini Shorts!

 
Essie Mini Shorts.
110 kr på bla.Blush.


Nu är den nya essie-tävlingen igång!
Det lacket du denna gång har chans att vinna är underbara Mini Shorts från essie.
En ny, toksnygg oranget  nyans som är riktigt creddig i sommar.

Alla kan vara med i denna tävling,med eller utan blogg!
För att vara med så skriver du en kommentar att du deltar under detta inlägg.
Glöm inte ditt namn,mejl eller bloggadress!
Du får självklart låna bilden och länka till tävlingen om du har en blogg!

TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ FREDAG DEN 11 JULI kl. 23.59.
Fram till dess går det utmärkt att tävla!

Lycka till!♥
54 kommentarer
Christin

Jag är riktigt less på att alltid ha naturliga naglar utan färg. Jag behöver en ny stil så jag är jättegärna med och tävlar om det fina lacket:-) Jag har tipsat några kompisar som jag vet äälskar Essie. Ha en bra dag!

Åsa LS

Åh, jättefint! Jag är väldigt gärna med och tävlar! Ha en bra dag!

Sandra

Så grymt snyggt lack!

Kan piffa upp den enklaste outfit med så knalligt lack.

Essie är toppen, tyvärr bor jag i mindre ort och har inte nån butik som säljer Essie på många många mils avstånd. :-(



Kram och tack för inspirerande blogg.



Har själv småttingar och kul att se att man kan vara vanlig mamma och ändå så piffig som du är.



You Rock! :-)

Emma

Provar igen! Vill vinna nåt jag med nångång :D

Evelina

Härlig färg på nagellacket :) Jag är med!

Cecilia K

Åh nu vill jag vara med...

Lynn

Om jag inte vinner den här gången känner jag mig nästan tvingad att gå och köpa nåt färgglatt att ha på naglarna haha men jag vet att det inte kommer bli så för jag har tyvärr viktigare saker att lägga pengarna på :(

Emilia

Hej! Jag vill jättegärn vara med och tävla hoppas på turen :) Roligt att du ordnar så många tävlingar, roligt och spännande. Ha det bra, Mvh Emilia.

Therese

Orange är min nya favoritfärg, aldrig testat Essie´s lack konstigt nog. Vore kul att vinna:)

L8

Vad kul med alla tävlingar du har! :) Hoppas på vinst den här gången istället då...hehe. :P

Johanna

Johanna

Johanna

Tre gånger har jag skrivit ett inlägg. två gånger har jag varit alldeles för snabb på enter knappen.

Är helt klart med i tävlingen. Behöver något färgstarkt som piffar upp mitt glåmiga och tråkiga vardag.

Kram / Johanna

Miss S

me like...me want...klart jag tävlar:)

hoppas du o dom små har det bra!



mvh Miss S

Rebecka

Jag är med :)

Rebecka

Superfin färg! :)

Mia

Ja och dom vill jag vinna ! vore super bra :)

Ha en underbar kväll :)

Sandra

Im in

Sandra

Åh ännu ett Essie lack, jag är med!! :)

Carola L

Jag är så klart med även här (och har ändrat i min blogg också)

ida

jag vill vinna! :)

Ann-Louise [En bulle i ugnen]



(^.^)/



Vink, vink!

Jag vill vara med :)



finaste

Jag testar igen då ;)

Felizia

jag vill vara med (:

silje helene

jag är med :) vad snyggt nagellack!*

Diana

jag är med =)

vet du om det hänt nån gång att samma person har vunnit en tävling hos dig flera gånger? tänkte bara eftersom du ofta har tävlingar :P

Jenny

Åh, vad snyggt! Jag é med och tävlar :-)

Bim H-D

Ja, nu går jag på semester på fredag - och detta bara önskar jag att det blir mitt då. Vore rena undret, men önska kan man väl få? Sista veckorna har varit pest(?) så något kul borde det bli nu ju...

Må så grankott... ngn som bara MÅSTE fixa naglarna NU!!! helst igår ;)

Lojs

Jag är med den här gången också!

har varit med i typ varenda tävling du har haft, så nu håller jag tummarna när det är den snyggaste färgen! ^^

Nettan

Men hallå där!!

När e det min tur och vinna??

Men som sagt jag ger inte upp så lätt.

Klart jag ska va med.../kärringa mot strömmen det e jag!!

Susanne

Jag är med och tävlar denna gång också! Någon gång måste det väl vara min tur....!!

Jenny

jag är med :D

Amina

Åhå, detta var ju en grym tävling.

Självklart är jag med.

Båda grejerna var otroligt snygga.

I love bags :D

hihih :)

Himeko

Härligt orange nyans, skulle passa perfekt till min knalligt gula klänning till min kusins bröllop. Så jag är med och tävlar ^_^

jessica

jag är med :)

jessica

jag är med:)

Ulrica

Ohh vilken härlig färg. Den skulle piffa upp naglarna i sommar.

Linda

Åh älskar lack o behöver nytt nu=)Så jag är definitivt med=)

Malin

Min länk: http://olsonmalin.blogg.se/2008/july/tavling-15.html



Självklart med och tävlar:-)

Hanne

Jeg er med:)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med

stephie

Åh, det är klart jag vill vara med!

Jenny C

Jag är med och tävlar...

Emma

Jag är med!

Hanna

Jag vill!

tessi

gu vilket fint lack! jag är gärna med och tävlar!!! =)

Susanne

Intressant färgval. Spännande att prova.

Tiara

Hej!



Jag är jättegärna med i denna

tävling. Underbar färg på lacket.

Ellen

Jag är med och tävlar.

Supersnygg färg förresten!



Ha en bra dag!

Tess

Åh, det där är ju lika snyggt som det lila. Eller kanske snyggare till och med.

Jag hade i alla fall blivit jätteglad om jag hade vunnit. Ha en trevlig kväll!

Rävöra

Jag är med :)

biljana

åh, jag vill vara meed :D.. Hoppas det inte är försent :D

Desirée

Jag är med så klart!

Cicci

Jag vill självklart vara med och tävla :)!