Tävling! Vinn Essie Bermuda Shorts!

 

Nyansen är mer cerise i verkligheten och har inte så mkt metallic-skimmer som bilden visar!
Essielack hittar du på bla. Blush.
Vinstvärde 110 kr


Omröstningen är nu stängd och först att tävlas ut blir då Bermuda Shorts som vann!

Bermuda Shorts är en ny het nyans från essie som passar perfekt nu i sommar när starka färger på naglarna är det som gäller!
Otroligt fint till solbrända armar,händer och tår!

Nyansen är mer cerise i verkligeheten, en lekfull mix mellan rosa och lila!

Alla kan vara med i denna tävling,med eller utan blogg.
Det här är ingen länk-tävling utan vill du vara med skriver du bara en kommentar under detta inlägg så är du automatisk med i utlottningen.
Vill du så får du såklart gärna tipsa andra läsare om tävlingen på din blogg och låna min blid!
Glöm ej att lämna ditt namn,din mejl lr din bloggadress samt hålla koll på om du vunnit genom att kika in här den
10 Juli när vinnaren presenteras!
 
Tävla kan du göra tom. kl 23.59 Tisdag den 9 Juli.

Lycka till!♥
125 kommentarer
Lynn

Jag är med! :D

L8

Verkligen en fin färg! Det skulle jag gärna vinna! ;)

Carro

Ha en trevlig kväll =)

Elin

fin färg =)

Monika

sjuuuukt fin :)

Agge

Jag är med!

Hanne

Jeg er med:) Ha en fin kveld!

Tess

Oh, det här är en tävling jag vill vinna. Den färgen är ju hur snygg som helst!

Hoppas att du har haft en trevlig helg!

mingla

Jag är med i tävlingen :)

Natalie

Nagellacket ser ut att vara fint :)

Emma

Sv. eller hur, goda var de också! :)



Jag vill vara med och tävla... kanske mina trasiga naglar blir lite roligare med det där lacket! :)

Rebecka

Åh jag vill vara med, älskar den här nyansen :D

sassy

Jag vill vinna!

Sanna

I'm in! :D

Sanna

I'm in! :D

Diana

jag är med å tävlar =)

Anna

Tack! Nej det har varit en jobbig helg men nu verkar det som att jag är på bättringsväg. Hoppas du har haft en fin helg, natti, kram!

jessica

Så klart jag är med i vanlig ordning:) Naglarna skulle behöva sig en ny färg så jag är mer än gärna med i dina som vanligt underbara tävlingar!

felicia

hoppas du haft en trevlig kväll :)

angelica

angelica

Jag vill vara med i tävlingen =)

Fanny Gillbjer

vilken frisyr är snyggast?

taaz.com

Hanna www.hannakallasjag.blogg.se

Nu är jag med o tävlar om att vinna typ världen coolast nagellack<3

Nathalie

åh jag vill tävla :) har alltid velat testa ett essie-lack!

carro

Jaa visst är bilden söt :)

Kul med tävling!

Wysteriia

Lätt att jag är med! ;)

Petrich - me gossip and fashion

jag älskar kil-klackar :)

åsa

Klart jag är med, håller mina tummar....

Malin

Gud vilken snygg förg det där lila hade, vart kan man köpa dem där? =)

Limpz

Jag vill inte vinna. Bara be dig, som kan mode, skriva en post om 80s fashion! =D

Camilla Muller

Det ser ut som en väldigt snygg färg!

Rebecka

Godnatt :)



Vad tycks om min nya design? :D

Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Aa visst är de tjusiga :)

Linda

Hej! vinkar



Sovit gott? :)

finaste

Jag är med!! :D

Alexandra

Då vill jag gärna vara med. Vilket roligt namn på en färg:) Ha en underbar dag!

Fredrik Frisören

Godmorgon... vad händer idag?

sofia

Hoppas du får en fin måndag =)

Little Peaché

Sv: tack! Eller hur? Jag är supernöjd med allt!



Mvh Little Peaché

Linda

SV: TACK !!:D



Fint nagellack !!=)

jenny

skulle inte va helt fel..

Lene

lika fint som alla de andra!

Melina

kulkul

matilda

godmorgon, jag ska ha en tävling på min blogg, vad tycker du att jag ska lotta ut?

Evelina

Jag är med :D

erika

jag vill vinna

matilda

jag är med!

SARA

Jag vill vinna ^^

Lovisa

Hehe. Vad har du för plattång? :)

Mia

fin färg. Självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna :)

a

hej du tipsade mig om et par linser som skulle vara bra. men jag hittar inte exakt dem på hemsidan jag fick, lust att hjlälpa mig igen?

Mariama

sv:tack:)

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hoppas du får en jättefin måndag sötis!

kram

matilda

var med och tävla om läppglans och ögonskugga från lumene till ett värde av 230 kr! det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och berätta att du är med! Lycka till!

Rebecka

jag är med :)

Nina

åH VILL VINNA!

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

några särskilda måndagsplaner för din del?

kram!

Sweet 16´s blogg

är med :D

Sandra

Jag är med!

Susanne

Denna färg gillar jag, har precis köpt ett lipgloss i liknande färg, så hoppas på vinst!

[email protected]

Fröken Rosa

Sandra

Jag är med :)

[email protected]

Christine

Jag har suktat efter en sådan färg länge så jag vill jättegärna vinna!:-) Jag har tipsat vänner och kusiner via mail, kanske man får prova en gång om de vinner:-)

Li

Hoppas pa tur!!!

evans

Fin färg! Jag är med!

Jenny

jag är med :)

leopardia

det lät som en trevlig sommarfärg, jag är med :)

josipa

Jag är jätte gärna med och tävlar =D

Lottisin

jag är med! :)

stephie

ha ne bra vecka!

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med

Moa

Åh jag vill :D

Matilda

I want it!!

lollo

jag är med

Nicole

Jag är med =)

Linda

jag är gärna med

Mari

Jag är med!

Linda

Den skulle jag vilja vinna! Perfekta färgen i sommar. :)

jessica

jag är med! =)

queenpeach

jag vill va med!!

Anonym

Härlig färg! jag är på!

Anonitota

Jag vill så klart också ta chansen att vinna!

Cicci

Klart jag vill vara med och tävla :)!!

Malin S

Snygg färg =)

emina

Jag är självklart med! :D

LillaBoo

Jag vill vara med!!

Himeko

Underbart sommarlack. ^_^

Jag vill absolut vara med och tävla.

Emma-Pemma

I´m On It!



/Emma.



www.minnietiger.blogg.se

Jenny C

jag är med och tävlar ...

Emelie Talvis

jag är med! :)



http://etalvis.blogg.se

dearjosefin

Åh vilken fin färg det var. Jag är definitivt med och tävlar. Puss!

Angelica

Jag är med ! :D

cornelia

jag är med :)

Isabelle

[email protected]

http://bellolitoo.blogg.se



Jag vill vara med :)

Mickan

Jag vill vinna! :D

LIFE BY Marielle

Jag som inte äger ett enda nagellack!:) Haha, me want!

Frida

Jag vill vara med!

Sandra

Jag vill vara med :)

leia

ett extra lack sitter ju inte fel:)

Tuva

Jag vill vara med :)

carolina

jag öär med

carolina

jag öär med

jennifer

Jag är helt klart med !

Lojs

Jag är med!

A m a n d a 'skandalism'

Jag testar att vara med i utlottningen om även denna färger! Grymt snygga är dessa färgerna! (:

Ida

Jag vill vinna :)

Josiee

Åh jag vill vara med:)

Maja

Jag vill vara med och tävla!!!

Elle

Åh grymt! Jag är med:)

Lovisa

Jag är med!:)

Pernilla

Åhh jag vill vinna=D

L i n n

Jag vill vara med :) Sjukt snyggt!

Martina

Klart jag är med:)

emelie

jag är med :)

Linda

jag vill vinna.. =)

ejmis

Jag är med =)

Tiara

Jag är med!

Carola L

Jag är med och har länkat i min blogg!

Rebecca

jag är med o tävlar!

Amanda

Jag är med:D

ÖIF F96/97

Vi är med och har länkat i vår blogg



http://f9697.blogg.se/2008/june/tavlingar-vi-ar-med-i.html

Sanja

Jag är gärna med.

xoxo

carro

jag är med :) jag vill också bli läcker :)

bitte

är med skit snygg färg



bitte[email protected]

malin

JAG ÄR MED, för jaaaag vill vinna!