Sommaren är tillbaka..

Vilket väder!
Hade ju planerat att åka tillbaka till Sthlm idag men jag orkar inte resa i denna värme,vill bara sitta ute på en altan och ta det lugnt nu känner jag!
 Åker imorgon istället.

Är dock otroligt trött för jag har fått någon galning efter mig (ny stalker? )som trackar på mobilen dygnet runt.
Känns faktiskt lite obehagligt.
I natt var det dax vid fyra tiden..hade supersvårt att somna om sedan.
Skyddat nummer,såklart!
När jag inte är med killarna (de har varit borta en vecka från mig nu) oroar jag mig jämt för att det ska hända dem något och brukar ha mobilen på dygnet runt men i natt ska jag verkligen stänga av den!


Yes...time för sol och altan! Hörs senare!♥
21 kommentarer
mingla

men ush vad hemskt det låter :( Finns så mycket galningar ute i världen så man blir aldrig förvånad. Tveka inte att gå till polisen ifall det går för långt.

Nina

Låter trist med en stalker, hoppas att han slutar!



Visst är det underbart med sommarvärme igen! Lovely.

Evelina

Sååå härligt med sol :)

Angel

Underbart väder kram

Cicci

Usch vad obehagligt!! Här i Paris har sommaren också återkommit, mkt skönt :)!

marita

gud vad jobbigt,hoppas det slutar..kram.

wendela

vilken fin blogg.

obehagligt det där med samtalen..

ha en fin kväll :)

Nettan

Vad obehagligt! :/ Hoppas du har det bra ändå i solen, så skönt nu när det är tropisk värme igen :)

Cassandra

Underbart fint väder idag! Härligt!



Hoppas du får en toppenkväll! :)

Anonym

jag älskar vädret nu, sol ju! :)

Linn

Vad söt du är tjejen!



Kolla gärna in min blogg =)

L-L

oj vad obehagligt! du vet att du kan spåra han via polisen om du vill... take care

Hanna

Ja, jag känner mig rätt duktig nu =P haha!

Usch vad otäckt med de där samtalen! Fy! Ringer han ofta? Om det nu är en han vill säga..!

Vart är du någonstans nu då? På semester? =)

Hoppas du får en mysig onsdagskväll i alla fall!



Kramis, Hanna

Mattias

härligt med sol och värme

Niiiiiiiiiki

Men gud.. Det kan man kalla obehagligt. Det händer mig nästan samma sak, det är en kvinna som ringer mig jätteofta om dagarna med skyddat nummer (såklart) och söker min pappa, och när jag frågar vem hon är så frågar hon hela tiden om hon kan få min pappas nummer. Det lite obehagliga är att hon snackar både persiska och svenska när hon pratar (jag pratar persiska jag med). Crazy!

Angelica

usch du sånt där är ju inte alls kul... du får ta upp det om det fortsätter.. take care

Katja

Sommar sommar härliga sommar :)

Miss s

låter inte roligt med den som ringer dig, jag hoppas du kan antingen spåra personen eller helt enkelt byta nr......

Det tär på psyket också att ha någon som terrar så där inte bara nattsömnen som blir jobbig.



Men jag förstår dig om du inte vill slå av den, jag är lika dan då mina små är nån annanstans.



Hoppas du har sovit gott inatt iaf och att du får en fin torsdag....



Ha det gott

Miss S

Ellinor

Jag längtar ut till landet i denna värmen!

irmeli

ush, otäckt!

Twila Paris

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.