Människor är onekligen ett fenomen..

Har inte ägnat  Linda Rosing och hennes blogg någon tid eller större intresse men igår läste jag hos Bloggkommentatorerna att hon ville följa med sin dotter på Skansen...
DET väckte mitt intresse då jag inte visste att hon hade upptagit kontakten med sin dotter.
Inget som jag har att gör med egentligen men...jag råkade ju läsa hennes självbiografi  för något år sedan och då verkade det vara ganska kört med den saken.
Jag förespråkar att barn har kontakt med sina försäldrar så det gjorde mig faktiskt lite glad!

Något som inte gjorde mig särskilt glad var upplevelsen att att skumma igenom kommentarerna.
Hur orkar folk sitta och skriva att hon är vidrig,ful,gammal osv. i oändlighet?
Har de verkligen inget bättre för sig?! Det är ju sommar och sol!
Visst kan man ge kritik men det är ju verkligen löjligt patetiskt att lägga sin tid på att trycka ner någon annan utan ens ett uns av humor lr ironi i det man skriver.
Det är ju trots allt en annan människa man skriver till/om.
Vad man än må tycka om Linda Rosing så kan man väl hålla det för sig själv om man inte kan komma på något så när konstruktivt att skriva...

( Bloggkommentatorerna gillar jag dock att läsa då de alltid skriver med en glimt i ögat!;)
7 kommentarer
Nina

Jag har också spanat i Rosings blogg, kan inget annat än hålla med, har folk inget annat för sig? ...



Ha en fin dag. Kramis.

Fredricas Modeblogg

Javisst är den urgullig ;)



Håller med dig. Förstår mig inte på de som hela tiden lägger elaka kommentarer, har man inget vettigt att säga tycker jag att man lika gärna kan vara tyst. För de behöver ju trots allt inte läsa bloggen, det är ju frivilligt :D

LIFE BY Marielle

Håller med dig!

Lovisa

Åh, tack. Detsamma.

Vad ska du göra ikväll? :)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Tycker också det är för jäkligt att folk är så elaka. Man behöver faktiskt inte spy galla offentligt... vad folk tänker när de ser bilder är en sak men man behöver inte sprida det som kommentarer.



Bloggkommentatorerna är en favoritblogg här också.

Evelina

Håller med dej till 100 procent! Sånt där är bara onödigt, om de inte gillar henne kan de ju låta bli att läsa bloggen i så fall. Som om de skulle vara bättre för att de gör på det viset...



Sv: Tack för kommentaren, håller med där också - mumsiga bilder!:)



Hoppas du får en toppenbra dag!

Mariussarah

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!