Hannah vill ha...

 
Flätat hårband från Asos

Åhh..jag är verkligen på jakt efter ett flätat hårband som detta ovan som fanns på Asos.
Kanske är det jag som är blind men idag när jag tänkte slå till på en beställning så hittade jag det inte.
Billigt var det ju också, 77 kr om jag inte miss helt fel.
Borde slagit till förra veckan..såklart! Dumma mig!
Hoppas,hoppas att det kommer in nya snart!

Är det någon som har sett något liknande på nätet/ i butik?
Om någon ser det hos Asos så kan ni väl tipsa mig..då skulle jag bli superglad!

56 kommentarer
emelíe ♥

SV: förstår det haha :) Jag var också nära på att ge upp ett tag men nej, nu ska jag faktiskt kämpa haha :D

mli

www.mliwannberg.blogg.se

Lexie

snyggt :)

Amanda Eklund

JAG UTMANAR DIG - kolla min blogg

Lenita

Jättefint var det!

Sweetheart

Vill också ha ett fint hårband i lite hippiestil... Men kanske inte är så svårt att fläta ihop ett själv..?

Maria

åh det var riktigt fint :)

Sara

Snyggt!

Carro

Tack =) och tack detsamma =)

Alexandra

Tackar så väldigt :)

Fin bakgrund ^^

camilla

Jadu är det där tillbaka igen haha minns när det var popis ;).

anchal

snyggt :D

Hp

SnyggT!

Mikaela

Så snyggt =)

Elin

fint =)

Elise

SKITSNYGGT!

Ha det bra :)

Karin

Det hoppas jag med, haha! :) Angående hårbandet så finns det ett flätat diadem på happyhair.se. Det är iaf liknande. Har också letat efter ett sånt där, skitsnyggt!

Evelina

Fint :)

Ida Björck

svar: tack detsamma :)

jättesnyggt med flätat hårband :D

Linn

så snyggt :)

Linn

så snyggt :)

Frida

Fint :)



Missa inte tävlingen i min blogg. Den avslutas på söndag klockan 12:00. Mer info finns på bloggen. :)



Ha en bra kväll!

Wysteriia

Jag skulle beställa det igår men så var det mörkbruna slut ;P taskigt värre..haha :D

Amanda Eklund

haha jaa din blogg är ju helt söt somhelst :D

jaha haha oj har itne läst din blogg så länge :/

Maria

Ja det kan man ju undra =(

Pernilla

snyggt ju! hm, kanske på glitter eller nått? :)

Daniel

Det kommer säkert nya. Jag sku oxå vilja ha en sån där fin fläta!

Angelica

Jättefint men ta ditt eget hår? :)

K

Ha en bra kväll!

LIFE BY Marielle

Har diademet från happyhair som nån här ovan nämnde.. man kan säkert ta bort flätan från diademet och sen ha det sådär :) sure, jordgubbar helt underbart. ge mig filmtips :-)

Angelica

det var fint.. finns det i blont också?=)

Nina

Åh vad läckert hårband!

a n n a

sv: ja, eller hur. den är så jäkla fin :)

Anonym

Fint:)

V

galet fint var det.

emelie

svar: ja visst är de söta :)

jane

det var supersnyggt ju! :)

liene

Hur snyggt som helst!

TINA DEN FINA

sv: hehe tack :)

Elin

du är utmanad kolla min blogg

Camilla

Ja det blir injdian

Josefine

SnyggT! :D

Linda

Häftigt! Lite indianaktigt :)

anna

Vill du veta när din favoritgrupp spelar nästa gång? Kolla in min blogg för att se vem som spelar var i sommar!

Elin

okej :P

becca

skitsnyggt! ja vill också ha en sån ;)

Petra Bloggar

hej! jag tackar dig för lacket jag vann (i min blogg)



kram på dig sötis!

Jessica

Jag köpte ett liknande på Glitter, så fint!

JOSEFINE

snyggt!

Alexandra

så fint!

Elisabet

Grymt snyggt, vet tyvärr inget annat ställe som har dem. Ha en bra kväll!

Erica

Sehr schon, gut gemacht

moncler jacket

During the 1980s <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jacket</a> began after a fashion to go <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jackets UK</a> with people who wear their <a

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.