Bättre sent än aldrig....


 
Vad Hannah beställde ser ni ovan!

Ja här ser ni nu innehållet i mitt eleven paket finally!

Som många påpekade så är det ju väldigt trevligt att man alltid får en liten provpåse med från eleven.

Innehållet i provpåsen ser ni här!

Vad jag beställde var iallafall följade:

Boots No7 Quick Thickening 4 in 1 Wipes
Aquolina Scented Body Water, Hallonjuice
BaByliss PRO Ionic Titan 230 Plattång, Rosa
Too Faced Intensive Plumping Lip Mask

Imorgon blir det party-kväll så jag kommer säkerligen pröva/använda alla produkterna så vänta er recensioner längre fram!

Har du testat någon av produkterna?
Eller nätshoppat något annat trevligt den senaste tiden?
Berätta!♥
13 kommentarer
jeanny

Var med och tävla om 10par jeans !



Det enda du behöver göra är att kika in på min sida & klicka på bildlänken om tävlingen som du hittar i menyn. Bli medlemm, det tar bara några sekunder sen är det bara att tävla :)



LYCKA TILL !

marie

Skulle du kunna förlåta otrohet? Se mitt senaste inlägg i bloggen och ha en fortsatt trevlig dag =)

anna

tips att töja ut nya jeans...jag brukar ha dem på mig och blöta ner dem med vatten på de ställen som behövs töjas ut, ha dem på tills de torkar. upprepa tills de passar. behövs inte göras om efter tvätt.

HannahSthlm

anna: Tack..får testa;)!

Natthakan

Ha en trevligt kväll!

anya

sv: yesbox, det är viktigt! :)

titta gärna in för fler tips!

Dress Like a Princess

Oj, massa spännande grejer :)

Josefine

Spännande saker :D

Moa

Hoppas du får kul på festen imorgon :o)

Moa

Hoppas du får kul på festen imorgon :o)

Felice

Måste ha en ny plattång så jag ser fram emot att läsa recensionerna om din nya :)

Miss s

mmm... väntar på en beställning jag:D vad det är säger jag inte...än;)



ha det gott

Miss S

Sara

De är otroligt bra på att leverera i tid, mitt paket men plattång + fön fån Axén kom så snabbt att jag inte ens hade beställt! ;)