Soo sleepy

Imorgon får vi celebert övernattningsbesök av Rebecca & Robbie.
Robbie är ju van vid L.A style så jag kände att jag kanske bode updatera mina gästlakan idag.
Två nya täcken ,två kuddar och påslakanset i satin släpade jag och Lilla-E hem nu på kvällskvisten..nu får vi verkligen hoppas att våra gäster sover sött ;)

Passade på att shoppa två par nya örhängen från Pilgrim också. Gillar verkligen deras enkla örhängen, man kan köpa många många och variera. Såg dock ett par grymma från Thomas Sabo ,som jag är riktigt sugen på,men de får nog vänta just nu....

Blir en tidig kväll här, passar på att ladda lite inför morgondagen då det väntar middag, utgång etc.

Vad gör ni denna fredag då?

Kram Hannah♥

10 kommentarer
annika

Tacos och Let´s dance, lagom ansträngande en fredag...

mia dh

TV inte mycket mer men jag har levererat en anka tidigare ikväll.

anna

vilka fina sängkläder! kram på dig vackra Hanna!

hannahsthlm

annika: Ha ha..jaa..man orkar inte mkt på fredagar..tacos och LD lät utmärkt ;)!

mia dh:Ooo..det lät intressant det där
med ankan iaf ;)

anna: Kul att du gillar dem,hoppas mina gäster nu också gör det.men det får de lova att göra tkr jag ;) Kram på dig med!

Caroline

Åhh, så fina sängkläder :D Vart e dom köpta? Kram

Jenny W

Åh, helt underbara sängkläder! Ser ut att vara otroligt härligt material. Var köpte du dem? För min del blev det tentafest igår! Kram!/Jenny

Nina

Vi tog det bara lugnt, såg på tv & somnade tidigt!

Ha en trevlig lördag.

Johanna

Åh satin! Jag tror med säkerhet att de sover gott :) Trevlig lördag!!

hannahsthlm

Caroline och Jenny: Hittade sängkläderna på Hemtex faktiskt..de sov supergott i dem ;)!

Thorstella

A exceptional happy site!