Som julafton ungefär..

image3578
fv. Essie Smoothies, CLEAN Doftljus,REN Eye Serum,Håkansson The Powder,Boots no 7 Beauty Serum ,
Urban Decay Liquid Liner och  Skyn Iceland Relief Eye Cream.


....kändes det när jag öppnade mitt efterlägtade paket från Blush tidigare ikväll.
(Trevligt att vissa paket kommer fram åtminstone..hmm..adapter till telefonen har jag dock fortfarande inte sett skymten av.)
Var länge sedan jag gjorde en ordentlig update på hudvårdsfronten och dessa produkter kommer nog inte göra mig besviken. Ska bli roligt att testa Skyn Iceland och REN som jag inte gjort förr.
Boots no 7 Serumet är urbra och prisvärt,det rek. jag er verkligen att slå till på!
Hos Eleven kan man förbeställa Boots no 7 Serum till kroppen nu också, kanske något att satsa på inför våren och bikinisäsongen som närmar sig?

Jag är lite slarvig med att recensera produkter men jag ska försöka få till betyg och små utlåtanden om dessa godbitar ( I hope ;)som nu är i mina händer .Först ska jag bara hinna pröva dem!

Har du kommit över någon hudvårdsprodukt på senare tid som du kan rek? Berätta gärna!
Det är svårt att hitta rätt i djungeln som finns där ute så man ska inte snåla på tips om guldkornen som man faktiskt dyker på då & då!

Neee..j nu har jag nog inte tid att sitta här,ska  pröva REN Eye Serum ..Ciao!♥
13 kommentarer
DONNASANDRA

Haha verkligen massa härliga grejer där!!

hannahsthlm

DONNASANDRA: Yes;)!

Nina

OMG vad mycket grejer =)

Ha en härlig helg, vad hittar du på för kul? Kram.

Maria

åh jag vill ha clean!

Emma

Hej, Har du använt serumet länge? Märker du nån skillnad/förbättring? Jag har precis börjat använda det . Huden känns så mjuk och skön. Kram Emma

Anna

Oh! Behöver också massa nya badrumsgrejer..såg lyxigt ut det där!

Milla

Verkligen julafton!

LinnRuby&Millan

Härliga saker!! :)

Li

Åh. Ge gärna din kommentar på clean ljuset. Är sugen på att köpa. Men bara om det luktar gott =)

hannahsthlm

Li: Det doftar underbart,köp:-)!!

Be'a'uty

Gud vilken härlig känsla =)

Angelica

Doftar Clean-ljuset som parfymen? :o

hannahsthlm

Angelica: Ja det gör det :-)!