REN Active 7 Eye Gel

 
Produkt   :REN Active 7 Radiant Eye Maintenance Gel/Serum                  .
Pris   :   335 kr               .
Var   :    Blush                .
Ska   :   Pigga upp ögonkonturen,ta bort mörka ringar och "puffighet"           .
 Hannah tycker  :  Svalkande och skön gel som känns avstressande. Kanske hjälper den lite mot puffighet men har man stora problem med det tror jag inte man ska förvänta sig några större förändringar på den fronten.
Ögonkonturen känns mer avslappnad och några fina små linjer kan säkert få extra fukt av den.
Några ringar har jag inte så jag kan inte svara på om den har utlovad effekt mot det.
En helt ok , tom.ganska bra ögonprodukt om man söker något lätt och snabb absorberat och inte har för uttalade "problem" med ögonkonturen från början .
Det är riktigt svårt att hitta BRA ögonprodukter och denna är absolut inte dålig på något sätt, jag kan tänka mig att köpa den igen för att den är så skön att använda men det är ingen ny "must have"  .Inga "underverk" sker.Man kan dock kombinera den med en kraftigare ögonkräm över om man har behov av det.
Betyg  : 3/5                .          

2 kommentarer
Käthe

Detta uttryck är ju helt underbart: inte har för uttalade "problem". :) Håller med dig om att de flesta ögonkrämer är lite tama i sin effekt. Du måste bara pröva Carita Intense Smooth out Creme for Eyes. Jag är så nyfiken på vad du tycker eftersom det är den bästa jag testat. :)

hannahsthlm

Käthe: :-) Åhh..jag då måste jag verkligen testa den! Vilket bra tips! :-) Finns kanske på NK?