Vinnare Athena

image3724  


Jaha...I natt krånglade både bredbandet och blogg.se så någon vinnare kunde jag inte presentera.
Lite trist..men så kan det gå.

Alla tips var jättebra, kul att så många ville vara med!

Jag har iallafall beslutat att den som vinner är Anna.

Att stressa för mycket är aldrig bra och här är hennes bästa skönhetstips:

"Att undvika stress och få tillräckligt med sömn! Inte bara att det påverkar ent fysiskt utan också att man känner sig så mycket fräschare när man är utvilad och icke stressad"

Inget märkvärdigt tips egentligen men ack så viktigt att komma ihåg! Faktiskt inga mirakelkrämer i världen hjälper om man inte tar hand om sig!


Att ha det gott och LP  vinner båda varsitt prov på krämen eftersom jag vet att de också är väldigt sugna på att pröva den :P

Mejla mig era adresser på [email protected]  så kommer era vinster snart i brevlådan.

Ha nu en riktigt skön och stressfri Söndag!

4 kommentarer
LP

Grattis till Anna :)

Niklas Eriksson

Grattis till Anna. Sen Hannah du skall ju sova på nätterna :)

/Mvh Niklas

Att ha det gott

TACK Det provet ser jag fram emot

Rayanlouise

Excellent site.