Stressat hjärta...

Fy här har det blivit dåligare än dåligast med updates de senaste dygnen men jag kan tala om att Söta W och Lilla-E`s mami just nu lider av stressat hjärta....eller något i den stilen.
Mamman har mycket att tänka på och göra och att ett av de små trollen ska bli sjuk just nu ingick inte i planeringen.
W är inte sjuk/sjuk men har åkt på en vanlig "barnsjukdom" och våra planer för morgondagen som var resa och kalas får avbokas.
 Det blir mamman (dvs. lilla moi) också stressad av..att avboka det planerade.
Jag gillar alltid att köra på efter planerat,men ibland måste man tygla sig.
Det händer inte ofta men vi har just nu inget val.

Istället kan ni få se en helbild från Onsdgskvällen med mina nya jeans...kanske kan vara något? ;)
Jag körde ävan på denna combo igår-Fredag.

Skinnjacka från H&M
Geå Kofta från Lindrx
Tubtop från AA under
Killah jeans model Marilyn
Bruna Timberlandstövlar
LV Speedy

Vinnaren i Athena tävlingen presenteras innan kl 24..promise! :-)

Vad gör ni ikväll?♥
6 kommentarer
LP

Tråkigt när det inte blir som planerat, men hoppas att W blir frisk snart.

Nina

Hoppas att W snart mår bättre!
Ha en bra söndag. Kram.

Att ha det gott

TRIST med sjukdomar VEM VINNER tävlingen
Jag HOPPAS på min tur

hannahsthlm

LP: Tack söta!:-)

Nina: Tack, detsamma:-)!

Att ha det gott: Du vann ett prov iaf;)!

Niklas Eriksson

Krya på dig hälsningar till W från Borlänge!
Försök att inte stressa för mycket bara Hannah, det är inte bra för hälsan i längden.

/Mvh Niklas

hannahsthlm

Niklas: Tack söta!:-)